![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
|||
|
|||
|
Olet postista toiseen harvinaisen oikeassa. Aloitin tämän topikin hieman pilke silmä kulmassa (vaikka halko yrittäjä en olekkaan). Halusin kuulla mitä mieltä moisesta hommasta ollaan, koska itse pidin ko. autoa erittäin hyvänä, ehkä parhaana vaihtoehtona ko. käyttöön. G-500:ssa on todellakin erittäin paljon kohdallaan jo valmiiksi ja laiskakin rakentaja saa siitä helpolla liki täydellisen. Pidetään homma mielessä, vaikka kauppoja ei heti tehhäkkään. G kulkee toistaiseksi nyky omistajansa alla ja tilanteen voi punnita uudelleen myöhemmin.
Itselläni sattui eräs taloudellinen juttu (tuotant&liiketiloille&omalle uudelle kämpälle löytyi tontti) tämän topikin aloittamisen jälkeen ja siksikään en heti ala toteuttaan tätä auto juttua. Enkä todellakaan ole laittamassa isuzuun 25000 euroa lisää kiinni - vitsinä sen väänsin muiden lausunnoista.. Hydraulijouset on tulossa lähiviikkoina ja sitten ehkä puskurin muokkausta ja muuta oikein pientä. Uudehko autohan tuo vielä on joten tekniikan toimimiseen uskon täysillä. Vanhoilla isuzuilla ajoivat 500-600 tkm ja kun kori mätäni niin työnsivät kaatopaikalla sen jälkeen. Nyt on 43 tkm mittarissa, niin ei kai tuo heti leviävän luulis. Tiedän että tarkoitatte kestämisellä myös maastoajoa. Se on totta että vetonivel voi mennä jossakin vaiheessa, mutta nykykokemuksella nekin kestää minun käytön, koska jahtiautoilu ei ole sama kuin wannabee offi. Isuzu toteuttaa omassa käytössä 3 in 1 -mallia ja siksi se säilyy kulkineena vaikka rinnalle mersu tulisikin. Siksi olen toistaiseksi hieman tuunaillut nykyautoani. G-500 ei kuitenkaan olisi se millä ajellaan työmatkat (kulutus) ja kuljetellaan tavaraa itse työmaallakin. Pahvilaatikkoja sitten toisessa firmassa toki voisi kuljettaa molemmilla. Lainaus:
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |