![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Korikorotuksella auton painopiste ei nouse kuin n. 1/3 verrattuna vastaavaan jousikorotukseen, painavimmat osat eli moottori, laatikot, runko ja jousitus kun pysyvät entisillä kohdillaan. Lisäksi korikorotuksella saadaan oikeasti lisää tilaa renkaille, jousikorotuksellahan akseli käy ihan yhtä syvällä pohjaamassa kuin vakiojousillakin, jos rajoitinkumeja ei jatketa myös. Niin, ja tietysti niinkuin jo mainittukin, alusta/ohjausgeometria pysyy tehtaan spekseissä eli maantieajettavuus pysyy suunnitellun kaltaisena. Lisäksi paljon halvempi ostaa pätkä nailontankoa ja pultit kuin uudet jouset ja iskunvaimentimet.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
| Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
| Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
| mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |
| mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.05.2004 22:13 | |