Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2010, 09:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.102
Perusasetus

Korikorotuksella auton painopiste ei nouse kuin n. 1/3 verrattuna vastaavaan jousikorotukseen, painavimmat osat eli moottori, laatikot, runko ja jousitus kun pysyvät entisillä kohdillaan.

Lisäksi korikorotuksella saadaan oikeasti lisää tilaa renkaille, jousikorotuksellahan akseli käy ihan yhtä syvällä pohjaamassa kuin vakiojousillakin, jos rajoitinkumeja ei jatketa myös.

Niin, ja tietysti niinkuin jo mainittukin, alusta/ohjausgeometria pysyy tehtaan spekseissä eli maantieajettavuus pysyy suunnitellun kaltaisena. Lisäksi paljon halvempi ostaa pätkä nailontankoa ja pultit kuin uudet jouset ja iskunvaimentimet.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? Tekniikka & Jutustelu 34 10.11.2007 12:00
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 17:51 (GMT +2).