![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Saattaa toimiakin, MUTTA ON NIIN LAITON KUN VOI OLLA. Ja jos (kun) narahdat vehkeestä niin rapsut teleliikeenteen häirinnästä on tuntuvat..
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Olisko tähän väitteeseen jotain perusteluja mustaa valkoisella, nimittäin aloin vakavissani harkita tuollaisen tilaamista.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joskus itellä oli työpuhelimina Siemensin M65. Esim. Saksasta kun tuli laivalla, niin pysy kentässä paljon kauemmin kun esim.Nokiat ja pysty juttelemaan sisähytissä.
Samoin kotia kun ajeli, niin matkalla on yksi katve-alue, jossa muilla puhelimilla puhelu puuroutu tai katkes, mutta tällä puhelimella ei koko katve-alueesta tarvinnu välittää. Siitä hyvä puhelin että pysty soittamaan vaikka näytti yhtä "tolppaa" ja pirun kestävä, vaikkei mikään nätti puhelin olekkaan! Tämän yksilön taival päättyi pari vuotta sitten, kun se jäi lavetin alle. Viime juhannuksena sitten sain kossupullolla ostettua samanlaisen. ![]() Nykyäänhän saa niitä tupla, tripla simkortteja, että jos tommosella puhelimella sattuis kenttää olemaan, niin vois käyttää ns.kotipuhelimena. Tommosen jos sattuu esim. löytämään huutonetistä, niin kokeilu ei ainakaan oo kallis ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Updeittiä sen verran, että soitin (pihalta luonnollisesti) vielä Saunalahteen vittuilupuhelun, tietäen jo ennalta vastauksen: kuuluvuusongelma on "niinku voivoi". Asialle ei tehdä mitään yhden talouden takia. Niinpä aion tietoisesti rikkoa lakia ja tilasin tuollaisen: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=150386432733 Saa nähdä auttaako, kunhan tulee. Ja sopii tulla laittamaan linnaan rikoksesta...
__________________
Sika ajaa Possulla |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikös masinisti-foorumilla ollu aiheesta enemmänkin turinaa
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
SLO-n vastaavan tuotteen tuotesivulta:
Laitteen käyttäminen vaatii viestintäviraston luvan. Käytännössä virasto on antanut lupia vain teleoperaattoreille. Kaksisuuntainen GSM -toistin koteihin ja pieniin toimistoihin. Paketti sisältää toistimen, ympärisäteilevän ulkoantennin kaapeleineen ja 120 asteisen sisäantennin kaapeleineen. Kaapeleiden pituudet 5m. Laitteen teho riittää noin 300 m2 huonetilalle. Taajuusalue: 890-960 MHz / 1710-1880 MHz Enimmäislähtöteho: 7 dBm Vahvistus: GSM 55 dB Toimintajännite: 230 V Liittimet: Toistin: SMA naaras Sisäantenni: SMA uros Ulkoantenni: SMA uros Toistimen koko: (220x158x46)mm |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tostahan ois hyötyä ryssän erämaassakin ?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Tuohon kuuluvuuteen ryssän korvessa liittyen, muistelen kun joskus lueskelin tuota GSM-speksiä niin siellä on sellainen ominaisuus myöskin että määrätyn max-etäisyyden jälkeen yhteyttä ei voida muodostaa tukiasemaan vaikka kenttää olisikin.
Max etäisyys oli jotain 35km luokkaa. Liittyy siihen että puhelimesta saapuva signaali ei 'ehdi' enää omaan aikaväliinsä aikajakoisessa järjestelmässä. Tuohon rajaan asti homma onnistuu niin että mitataan etäisyyttä ja otetaan ennakkoa lähetyksessä jolloin signaali saapuu tukiasemalle oikeaan aikaan. Aikuisten oikeesti hieno systeemi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ohjausvarren vahvistaminen | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.04.2008 21:48 |
SJ410 vaihdelaatikon pakin vahvistaminen?? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.06.2007 21:06 |
sj410 siirtäjän irroitus ja vahvistaminen? | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.03.2007 14:15 |
Akseliputken vahvistaminen | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.07.2005 07:45 |
BJ-40 raidetangon vahvistaminen | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.03.2004 09:26 |