![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt päästiin asiaan! Mulla ko kone ja sama vm 90. ONGELMA: kylmänä välillä ei meinaa käydä tyhjäkäyntiä - vika, automaatti ryypyn toiminta??? Lämpimänä meno toisinaan kun jatkuvaan vastamäkeen kärpäspaperissa ja bensaa MENEE! - vika jälleen automaatti ryypyssä; nyt jättää päälle??? Päästöt mitattiin eilen ja kirkkaasti läpi. Kaikki sytkäkamat ja suodattimet (bensa, ilma) vaihdettu juur äsken. KUKA KERTOIS MISTÄ LÄHTIS VIKAA HAKEE!? Ps älkää vaivautuko kertoon vian olevan diesel koneen puuttumisesta.... ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
onko kaasarin pinta ok kun katsoo siitä kaasarin kupeessa olevasta "ikkunasta" vai kaataako yli kun otat putsarin pois?neulaventtiileitä noissa kaasareissa mennyt(kuluu). automaattiryypyn saa pois nopealla polkaisulla tai pitäisi saada jos pelaa ok.ja onhan noita joku ilmeisesti muuttanut manuaaliryyppylliseksikin jos ryypyssä vikaa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kyl mullakin huutaa aika pitkään ryyppy päällä ja sit välil pätkii tasakaasul vaik lämmöt on melkee normaalis..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Saatko polkaistua ryypyn pois päältä? Ryyppy päällä kierrokset huutaa hulluna kun kone on vähän aikaa käynnissä. Mulla lähtee ainakin pois kun napauttaa kaasupoljinta. Sen jälkeen kierrokset tippuu selvästi normaalille tyhjäkäynnille. En tiedä onko noissa toimintatavoissa eroa eri vuosimallien välillä. Mulla -86.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ihan just KingCabin kaasarista en osaa sanoo mitään,
mutta aikas monen auton kaasarin ryyppykoneistossa on erillinen säätöruuvi, jolla voi säätää noita "ryyppy päällä" -kierroksia itselle mieleisimmiksi. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo ryyppy pelas syksyllä ihan niinku kuuluikin, kahdella polkaisulla ennen starttia päälle ja kerran polkaisten pois. Kierrokset ok, ei mitään ali- / ylikierroksia.
Syksyn mittaaan satunnaisesti ko vikaa teki, kiihtyvällä tahdilla, ja nyt tuntuu ettei se ota sitä ryyppyä ollenkaan kun ei kylmänä käy tyhjäkäyntiä vaan sammuu. Mutta kuitenkin lämmetessään kulkee kun tervapaperissa vastamäkeen = ryyppy päällä. Vertaisin mopoon joka saa liikaa ainetta, tukehtuu ja kuluttaa sikana. Kamalia summia esim uutta kaasaria en sijoita, ostan ennemmin metallisilla tulpanjohdoilla olevan koneen/auton. Mutta kuntoon sen tahtois, jo tuon kulutuksen puoleenkin. Tuota ryypyn manumalliksi muuttamista harkinnu, sais vaan vinkkiä miten toteutetaan. Siihen riittäis tieto mihin vipuun vaijeri kiinnitetään... Miten lie se neulan vaihto isokin homma??? Aika on pahin viholliseni, oikeastaan sen puute... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut reissumies37 : 07.02.2010 09:17 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
googlettamisen co-päästöt | toyota4x4 | Linkit | 6 | 12.01.2009 16:06 |
päästöt pomsahti | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 20.03.2008 18:53 | |
Miten päästöt kuriin HJ-60? | Donut | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.04.2006 20:07 |
bj:n päästöt korkeat | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.05.2005 17:01 |
Päästöt | Jp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.10.2003 21:07 |