![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Rutakoissa kannata ajella, ku ne tukkii jo ton syylärin ![]() Mut toinen mikä tuli mieleen, että kuinkahan kuumaks toi bensatankki ittensä kiehuttaa siinä jäähdyttimen takana....ettei alkais pullisteleen ja bensa muutenki turhaan höyrystyyn.....siis tuli vaan mieleen, ku kuvaa katteli
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jotakin ohjaus varsia tullut tehtyä:
Tollasella systeemillä kiinnitin sylinterin varren raidetankoon, Mahtaakohan pysyä paikallaan? Ettei vaan luista pitkin raidetankoa... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pistetään se toi raidetanko pyöriin sorviin ja tehään se "kolojuttu" ni ei pääse liikkuun (;
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nii ja miks ette suoraan hitsaa korvaketta kiinni tankoon? Ei tää kuitenkaan ole mikään kilpi peli luultavasti
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mitään kolojuttuja, ku vetäsette Kareksen pulteilla kiinni, niin pysyy, (niillä samoilla mitä se omassaankin käyttää mm. pohjapanssarin kiinnityksessä).
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pussy Wagonin etupanssarikin meni niillä kiinni tosi helposti
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Oon luullu, että sääntöjen mukaan ei saisi raidetankoa hitsata, mutta oon tainnu käsittää väärin
Eli kiinnitetään kareksen pulteilla, jossei trial säännöt kiellä. |