![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ai hitto et on ryssä keksinykki oivallisen värkin. Haluisin nähä kun kuski lähtee ilman vyötä lasin läpi kun tökkää suksi johonkin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Heh kaikkea ne ryssät keksii.
Ei oo vielä osunut arvaukset oikeaan ![]() Haluan painottaa että vain tekniikka tulee ladasta ei kori ![]() Laite voi olla loppujen lopuksi ihan melkein arkinen kampe mutta koti tekoinen sellainen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joudut laittaan kaksi vaihteistoa pötköön, tai lopputuloksena on turhaa työtä ja palanut kytkin, paitsi jos meinaat ajaa/kellua vedessä...
|
|
|||
|
|||
![]()
No siis edelleenkään siitä ei tule mitään jo ehdotettua.
Ja aika varma olen että riittää noi vaihteistot mitä tulee eli normi laatikko ja jakolaatikko. |
|
||||
|
||||
![]()
HAHHAHHAAHHA!!!,...Samaa mietin itekkin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei varmaan kovin kummoisia tarvii että keikkaa kylelleen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko tarkotus kiinnittää ne traktorin takapyörät siihen nivan perään, vai onko tähän tulossa joku ropsoni tyylinen veto?
Traktorin takapyöriäkin on niin kovin eri kokosia...? Tuleeko tästä jonkinlainen ajoneuvo? vai paikalliskäyttöön tarkoitettu Härrävärkki? . . . En tiä prkl... veikkaan silti että klapikone. |
|
|||
|
|||
![]()
tai tulisko siitä jotain tällästä..
![]() mutta voisko joku kertoa että mistä helvetistä nuo venakot kaivaa noita ilimapallorenkaita.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() voi jeesus näitä..
siinä viel yks voimakonversio http://www.youtube.com/watch?v=crkMS...eature=related
wannabii siisoo elani.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ihan liikkuva peli tulee. Ei klapikone ![]() No pitäiskö mun paljastaa jo teille että mitä kikotinta sitä on saanut päähänsä alkaa tekeen http://www.youtube.com/watch?v=g4cyuYAApBs&NR=1 Tossa on yks aika liki sellainen ku olis tarkoitus tehä. |
|
||||
|
||||
![]()
mikä ettei, tuo vois mennä tuolla hangessakin. Ite oon miettiny kovasti bankun teloja...
|