![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mites tilanne, jossa koko akselin pitäis joustaa tasasesti sisään/ulos eli esim. monttuun ajo vaatii äkikseltään ajateltuna melkosta laskelmointia pituussuunnan sopivassa mitoituksessa jousto/vs kantavuus.
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
||||
|
||||
|
äkkiä ajatellen tuo ei paljon maavaraa tarjoa, koko linjan sen mitä murikoiden alla on...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
|||
|
|||
|
sivusta katsoen V-rungon ei tarvitse olla suora vaa n keskikohta voi olla ylempänä, tämä lisää kiertoherkkyyttä lisää
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:maasturi | REBEL | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 31.05.2012 22:13 |
| O:Maasturi | REBEL | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2007 16:48 |
| O:Maasturi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.04.2006 22:28 | |
| O: Maasturi | Raajärvi_Rules | O/M/V Muut | 1 | 30.05.2005 16:23 |
| O. Maasturi | vilbot | O/M/V Muut | 2 | 11.01.2005 14:43 |