Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2010, 07:55
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

-kierrejouset takana
-erillinen runko
-Kansia noista on joillakin mennyt ymmärtääkseni n.200 tuhannen hujakoilla (voin olla kilsoista väärässäkin)
-kone vaihtuu -00 paikkeilla d4d myllyksi ja siitä tuo tehonlisäys.
-akselit ja alusta pysyy samoina

Tuolla jotain juttua koneesta--> http://www.slck.net/viewtopic.php?t=8268

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2010, 01:56
jason jason ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.12.04
Sijainti: Luoteis-Uusimaa
Viestit: 368
Perusasetus

Onk se sit "selvästi" kestävämpi, toi D4D kone?
Varmasti jostai (koitin hakuu) täältäki löytyy tietoa tost asiasta, mutta... Kysyn silti; Mikä, tein mielestä on parannusta tohon edelliseen koneesee verraten?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.02.2010, 15:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jason Näytä viesti
Onk se sit "selvästi" kestävämpi, toi D4D kone?
Varmasti jostai (koitin hakuu) täältäki löytyy tietoa tost asiasta, mutta... Kysyn silti; Mikä, tein mielestä on parannusta tohon edelliseen koneesee verraten?
Kerran jo mielestäni vastasin tähän, mutta minne lie bittiavaruuteen viesti lähtenyt.

Omat ongelmansa on 1KD-FTV:ssäkin (suuttimet). Ja onpa niistäkin joku saanut kannen rikki. Ite tykkään kyllä 1KZ-TE:stä, alakerta kestää varmasti puolen miljoonaa heittämällä. Nyt oli kansi irti tosta omasta ja edelleen kaikki hoonausjäljet näkyvissä myös männänrenkaiden kääntökohdalla. Kilsoja tosin vasta reilu 200 tkm.

D4D tietty n. litran taloudellisempi ja tehokkaampi vakiokuntoiseen 1KZ-TE:hen verrattuna.

Korit näissä kestää hienosti ja runko myös, verrattuna esim. Pajeroon. Jatkuva neliveto on kiva. Edessä siis päällekkäiset kolmiotukivarret + kierrejouset, takana jäykkä akseli nelilinkillä ja kierrejousilla. Takana levikemalleissa sähkölukko, tosin viimeisissä luistonestoilla yms. varustetussa D-4D -mallissa ei tuota ole.

Ilman muuta ostamisen arvoinen kampe!

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 03.02.2010 15:09
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään toyota land cruiser kaleva69 O/M/V Ajoneuvot 1 02.08.2009 08:25
Myyty toyota land cruiser hj-60 vm-82 Jani E O/M/V Ajoneuvot 0 11.05.2009 15:47
M: Toyota Land Cruiser HJ 60 -85 khp78 O/M/V Ajoneuvot 5 19.07.2007 10:13
M: Toyota Land Cruiser HDJ 80 vm. 90 MudJugi O/M/V Ajoneuvot 0 21.09.2006 13:59
M: Toyota Land Cruiser BJ-40 O/M/V Ajoneuvot 1 29.03.2006 17:39


Sivu luotu: 12:42 (GMT +2).