![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Vidun mopoautot, ne pitäis kieltää tukkimasta liikennettä!!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki. Jopa elämä.
|
|||
|
|||
Kyllä se siitä |
|
|
|||
|
|||
Kaikilla nyt jotain on,miks mulla on nuin paljon?
Ulos anti .
Kuin seissyt 12 erää kehässä moukari sateessa vielä voittanut vastustajan,itse ei tosin tiedä miten.Haastallelu heti tänne "Palstalle livenä". Aloitat saman paskan uudestaan tajuamatta saatana että toistaa taas itseään. Se mitä tulee korvista sisään. Se mitä nään. Lähdin lääkäriin paremmassa kunnossa kuin heräsin kotoa. Menneet,nyt,tuleva. Asiat syö miestä,ei niinkään ihmiset. Kivut ja säryt,ens yön valvominen. Terveen papereilla koitettiin aluksi potkia lääkäristä kotia. Viina,kun ei juo,lääkkeet mitkä on vääriä nyt.(oikeat apteekissa). Lääkärit,siis melkeen kaikki elämäni "väärin" vaikuttaneet. Miten menen uudestaan lääkäriin. Hammaslääkäriin tarvii kans mennä. Mopossa ei ole pensaa et pääsis nahkatukka hulmuten päästelee pahimpia paineita. Yks on plussaa,et potilas löysi oikean paperi. Pitkää yötä,Rane |
|
|
||||
|
||||
|
Pirun pakkaset
......ja vielä muka ilmaston lämpiäminen meneillään![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
O R I O N
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta muutin mieleni. Ihan kohtuullinen talvikulutus näillä pakkasilla, kevyet 26L/100. Ei paha, eihän.... ![]() Kettu.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |