Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2010, 12:47
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

ihan nätti siitä ainakin tulee kolmekolmosilla, tällainen se olis pitänyt olla jo tehtaalla...?
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=50534
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=50533

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2010, 14:28
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Jep. Ei ollenkaan paha. Kuvissa vaan näyttää niinkuin perä olisi alempana. Onko tuollainen paha korottaa? Vai samanlainen kun rangerit, navarat yms.

Viimeksi muokannut gikseri : 26.01.2010 14:40
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.01.2010, 17:25
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
ihan nätti siitä ainakin tulee kolmekolmosilla, tällainen se olis pitänyt olla jo tehtaalla...?
Mites kävi maantieominaisuuksille? Minusta ois saanu olla tehtaalta lähtiessä saman verran alempana.. Mielipiteitä on monia..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.01.2010, 19:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.082
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sutsu Näytä viesti
Mites kävi maantieominaisuuksille? Minusta ois saanu olla tehtaalta lähtiessä saman verran alempana.. Mielipiteitä on monia..
Mikskä ne nyt korikorotuksella menee, ei mikskään. Kuupperit on hyvät kumit tiellä tuossa koossakin.

Alempana... hell no!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.01.2010, 22:10
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Aika pienellä tuo sitten tuntuu menevän maantiellä.

Ainut mikä tuossa kuvan isuzussa pistää silmään on nuo runkopalkit, jotka näkyy aika rumasti korinkorotuksen jälkeen... Mutta makuasioita.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.01.2010, 22:17
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Aika pienellä tuo sitten tuntuu menevän maantiellä.

Ainut mikä tuossa kuvan isuzussa pistää silmään on nuo runkopalkit, jotka näkyy aika rumasti korinkorotuksen jälkeen... Mutta makuasioita.
näin on, mutta taitaa väkisin tulla näkösälle. Toisaalta ei jää piiloon keräämään kuraa, kun pesu on helppoa. Ja varmaan jotkut helmaputket korjaa asiaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.01.2010, 22:35
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Astinlaudat kans peittää noita aika hyvin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.01.2011, 14:04
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Käytin Isuzun 30000 km huollossa joulun alusviikolla. 6 vrk tuon jälkeen auto hyytyi n. -20°C lämpötilassa. Syynä tukkoon jäätynyt polttoaineen suodatin. Auton huolto-ohjelmaan ei kuulunut suodattimen vaihto. Muistakaa vaihtaa se itse tai mainita huollossa suodattimen vaihto. Suodattimia tuohon ei kasva joka oksalla...

Kim
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.06.2011, 20:31
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Yli 50 000 km ajettu. Kuskin turvavyö ei aina tule kun sitä yrittää vetää rullalta ulos. Olen ollut autoon tyytyväinen. Tai no tehon puute vaivaa edelleen.


Tänä vuonna on ostettu taloon uudet 4wd Transit ja Forester. Niiden ominaisuuksista ei ole vielä kokemuksia.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.08.2011, 17:38
MICCOT:n Avatar
MICCOT MICCOT ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.11.06
Sijainti: Suomusjärvi, Finland.
Viestit: 632
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KIM Näytä viesti
Käytin Isuzun 30000 km huollossa joulun alusviikolla. 6 vrk tuon jälkeen auto hyytyi n. -20°C lämpötilassa. Syynä tukkoon jäätynyt polttoaineen suodatin. Auton huolto-ohjelmaan ei kuulunut suodattimen vaihto. Muistakaa vaihtaa se itse tai mainita huollossa suodattimen vaihto. Suodattimia tuohon ei kasva joka oksalla...

Kim
Jotenkin tihun tuntunen suodatin vissiin maxissa kun mulla kilsoja nyt 21000 ja kaasupoljin pohjassa kiihyttäessä noin 90km/h kohalla syttyyvalo joka ilmottas suodattimen olevan tukossa...

Ja olen alkanut epäillä tankin huohotustakin kun suhahtaa korkin avattaessa mutta kokeillaan suodattimen vaihtoa ensin...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 27.01.2010, 08:19
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Ainut mikä tuossa kuvan isuzussa pistää silmään on nuo runkopalkit, jotka näkyy aika rumasti korinkorotuksen jälkeen... Mutta makuasioita.
Samaa mieltä. Pelkän korin korotus muutenkin mielestäni turhaa toimintaa. Mitenhän sutsussa onnistus pudottaa etuperää joitakin senttejä ja nostaa jousilla vastaavan suuruinen korotus. Etuperähän on vain neljällä pultilla rungossa ja äkkiseltään (alle taas katsomatta) en tiedä miksi ei vois tätä hökötystä laskea hieman. Lasku pitäs siis tehdä vetoakselikulmien takia. Jousikorotuksessa nousis koko maha ylemmäs. Murikka kyllä kestää vähän tökätäkki vaikka oliski jonku sentin alempana. Voi halavattu näitä foorumeita, kun aina pitää olla kontaamassa auton alle yhä uudelleen..

Kyllä ne maantieominaisuudet aina muuttuu, kun karkiaa ratasta laittaa ja nostaa koppaa. Kaheksaa kymppiä köröttää toki siltikin, mutta kovemmissa nopeuksissa on huojakampi mitä ylempänä painopiste on ja mitä enemmän on kumia vanteen päällä. No ehkä ko. nostetun auton omistajalla ei ole ensisijainen tarkoitus maantie ominaisuudet..
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 27.01.2010, 09:25
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Kiitos neuvoista. Tuo L4 kytkentä ei tosiaankaan onnistu autoliikkeen tai ohjekirjan neuvojen mukaan. Tuo kaksoisnapautus on se millä hitaan alueen kytkentä toimii ja molempiin suuntiin.

Lavan pellin ja muovisen lavakaukalon väliin meinaan laittaa kiveniskumassaa. Sellaista joka kovettuu ja on ylimaalattavissa. Luulisi sen kestävän kulutusta aika hyvin. Ostin myös kiveniskuteippiä ja meinaan sitä laittaa vähän sinne sun tänne.

Takapenkin (double cap, two seater) paikalle meinasin laittaa filmivanerista (nurin päin) tasasen pohjan. Siihen levyyn jotain kiinnityslenkkejä ja ehkä parin sentin reunat.

Lavalle kai pitäs kanssa laittaa jotain kiinnityslenkkejä lattiaan. Siellä ei taida olla vakiona yhtään. (en oo lavalle vielä juuri kurkkinut). Saiskohan niiden reiät tervalla käsiteltynä kestämään korroosiota vastaan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttökokemuksia Superwinch X9 vinssistä? Oskari Tekniikka & Jutustelu 18 18.07.2008 14:21
Käyttökokemuksia smartcomgps softa? Tekniikka & Jutustelu 8 17.09.2007 13:08
LR Disco v8 käyttökokemuksia? mauno Tekniikka & Jutustelu 6 24.06.2007 22:00
käyttökokemuksia huoltoautosta?? Tekniikka & Jutustelu 21 19.06.2005 07:22
Käyttökokemuksia Wranglerista? Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 27.12.2004 17:27


Sivu luotu: 22:44 (GMT +2).