![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tossahan noita olis pari:
![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
onkyl helvetin komee ! kateeks taas käy ja kiitti kuvista...
Viimeksi muokannut tdi : 24.01.2010 02:50 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nyt sain hiluxin otteeseen korinkorotuksen mut mistä toi 150mm kokonaiskorotus on tullu?
Pistikö leimasetä sen sinne sitävarten että enempää ei koroteta vai? Mutta auto on N1 ku G: tä ei saanut perään niin ei senpuolesta tollast korotusta edes pitäis saada? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Muita korotuksiako ei ole, tai isompia renkaita?
|
|
#6
|
|||
|
|||
Näytti puuttuvan roiskesuojat autosta, mutta tarvitseeko niitä?
20 §
Roiskesuojat 1. N1-luokan ajoneuvon, joka ei täytä liitteessä 1 olevan I osan 37 kohdassa tarkoitetun moottoriajoneuvojen lokasuojia koskevan jäsenvaltioiden lainsäädännön lähentämisestä annetun neuvoston direktiivin 78/549/ETY vaatimuksia, roiskesuojien tulee ulottua leveydeltään vähintään renkaan tai parirenkaiden yhteenlasketun leveyden suuruisena pyörän akselin kautta kulkevasta pystytasosta vähintään 30° eteenpäin ja vähintään 50° taaksepäin. Roiskesuojan takaosa renkaan tai paripyörillä uloimman renkaan keskeltä mitattuna ei saa päättyä sen vaakasuoran tason yläpuolelle, joka kulkee 150 mm renkaan pyörimisakselin yläpuolella. 2. Muun kuin M1- ja N1-luokan ajoneuvon roiskesuojien tulee ulottua leveydeltään vähintään renkaan tai parirenkaiden yhteenlasketun leveyden suuruisena pyörän akselin kautta kulkevasta pystytasosta vähintään 30° eteenpäin. Roiskesuojan takaosan renkaan tai parirenkaiden yhteenlasketun leveyden suuruinen osuus ei saa päättyä sen vaakasuoran tason yläpuolelle, joka kulkee 100 mm renkaan pyörimisakselin yläpuolella ajoneuvon ollessa kuormittamaton. 3. Roiskesuojan poikkileikkauksen tulee olla siten «kourumainen», että kourun syvyys akselin yläpuolelta mitattuna on vähintään 30 mm. Kourumaisuus saa vähetä 1 ja 2 momentissa tarkoitettuja kulmia lähestyttäessä. 4. Roiskesuojan etäisyys akselista ei saa 1 ja 2 momentissa tarkoitettujen kulmien välisellä alueella olla renkaan halkaisijaa suurempi. 5. Erityistä roiskesuojaa ei vaadita, jos ajoneuvon korin tai lavan pohja tai muu päällirakenne tarpeellisin lisälaittein muodostaa tässä pykälässä määriteltyä vastaavan suojan roiskumista vastaan, eikä maastoautossa tai muussa erikoistarkoitukseen valmistetussa ajoneuvossa, jossa roiskesuojien käyttö oleellisesti hankaloittaa ajoneuvon käyttöä. 6. Ajoneuvon, joka on EY-tyyppihyväksytty autojen ja perävaunujen puitedirektiivin mukaisesti, katsotaan täyttävän tässä pykälässä säädetyt vaatimukset. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei muita korotuksia. 235/75/15 renkaat. Jostain keksi että kuralätkän pitää loppua 15cm pyorännavan yläpuolel.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
| hj muutoskatsastus | proto | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.07.2008 20:16 |
| bj:n muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 25.07.2007 20:07 | |
| Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
| SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |