![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
1KZ-T(E):ssä on metallitiiviste alunperin, en tiijä tuosta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
se ei sit vaan näyttänyt siltä voi olla että on ollu ![]() eikä netistä pikasen googletuksen ja huonon enganninkielen jälkeen mitään uutta ![]() jos jollain on kokemusta näistä tieto kiinnostais? ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
en nyt akkiä löydä linkkiä, mutta nettivaraosassa on joku kundi joka tekee autoon kun autoon metallisen/kuparisen jne. kannen tiivisteitä eri paksuudella, hinta oli muistaakseni 50e 4cyl + 20e sylinteri. pistä linkki tähän jos löydät
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=824720
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 18.01.2010 22:41 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Metallitiivisteessä on monta ohutta levyä päällekkäin, älä teetä mitään kupari tai muutakaan tiivistettä, ei menesty dieselissä.
Kysy toyotalta millainen on alkuperäinen, vaikka nykyään on kyllä hankala löytää autoliikkeistä henkilökuntaa joka tietää autosta yhtään mitään. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
TÄYSIN TOTTA!
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo oon kans kuullu että noi kupariset ei oikein toimi. pitää kysyy toyotan miehiltä ja tolta koneistajalta löytyykö tähän sen parempaa tiivistettä huomen ollaan taas viisaampia !
![]() Viimeksi muokannut tdi : 18.01.2010 23:13 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No mites se orkkis tiiviste??
Ja tuota jenkkieemelit laittaa sitä kuparia siihen tiivisteeseen ja samaa on tullut tehtyä itsekkin ,en tosin kansipahviin mutta muihin tiivisteisiin kyllä. Olikos jälkikiristys tehty/tarviiko sitä tehdä 12 h-t :ssä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ käyntihäiriö | autoilija | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.07.2009 21:21 |
L-200 tdi ei ota kierroksia | Kokku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.05.2009 19:18 |
kuinka saa rajoitettua hj-60 kierroksia? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.09.2008 20:40 |
opel omega 2.6 ei ota kierroksia. | haapala | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 03.01.2007 00:58 |
Sähkömoottorin kierroksia.. | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.12.2006 00:01 |