Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.01.2010, 17:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kinkuppiin jäykkä aksu


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Vakioita kiristäen saadaan kyllä nousua aikaan, mutta sit kyllä ajo-ominaisuudetkin kärsii ja rankasti ku ulosjoustossa ei olekkaan varaa. Ja mikäli kuitenin autolla on tarkotus ajaa köröttelyä lujempaakin, niin kyllä ainakin itse en kiris jousia kauheasti.... Vaan uhraisin sen muutaman satkun noihin Dopilaisiin. Tai sit vaan tyytysin siihen mitkä ne on... Jos ei sit vaihda jäykkää akselistoa sinne risujen tilalle. Jäykkäsellä kuitenkin voi ihan sen 80km ajella...
Kingkuppiin jäykkä etuakseli?Miten katsastus onnistuu kun risukeula vaihdetaan jäykkään aksuun?Kiinnostais tietää
onko kellään muutettu ja miten sen katulaillisuuden kanssa on?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.01.2010, 17:42
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Akselistosta...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kingkuppiin jäykkä etuakseli?Miten katsastus onnistuu kun risukeula vaihdetaan jäykkään aksuun?Kiinnostais tietää
onko kellään muutettu ja miten sen katulaillisuuden kanssa on?
Katsastuskonttorista ja suhteistahan se on kii... Kuten kaikki muutokset, mitä tehdään... Viime keväänä veli katsastutti dieseli Bluebirdinsä, joka on v-95 turbotettu sillosien lakien mukaan... Ja olikohan v-00 jo sit sekin laki uusittu ja laiton... Aina leima tullut, ja viimesimmässä sit muutokset mitä siihen tehtiin talvella merkkuutti otteeseen... Eli ahdin toinen mitä oli ennen, sit välijäähytin keulassa ja taakse levyjarrut... Teholaput ja osien vertailut mihin verrattiin ku tehtiin, niin ei sen kummemmin ees kattonu niitä osapapereita. Teholapussakin pyöriltä 114hp, kun vakionasellaset huimat 65hp... Ja se penkityskin jäi vajaaksi, kun lämmöt nousi... Syöttöjä nostettiin sen jälkeen ja painettakin vähän, ja hyvin kesti... Nyt uusi pata tulossa kahen ahtimen kaa... Jahka saadaan lohko koneistajalta. Eli kaikki on katsastuspaikasta kii ja mitkä on sit vertailukohdat...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.01.2010, 19:19
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kingkuppiin jäykkä etuakseli?Miten katsastus onnistuu kun risukeula vaihdetaan jäykkään aksuun?Kiinnostais tietää
onko kellään muutettu ja miten sen katulaillisuuden kanssa on?
laitat trafille eli entiselle akelle muutoslupa hakemuksen ja keksit siihen oikein hyvän syyn että miksi vaihdat akselin ja jousitustyypin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.01.2010, 19:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei oo muuta vikaa kun helvetin kallis.
http://www.hotcarparts.de/section/fahrwerk_nissan.html
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään BJ40 keulan pellit BATMAN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.04.2012 06:34
Myyty BJ keulan kuituosia rokkitane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.10.2008 20:55
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 12:51 (GMT +2).