![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
NO NIIN JUU ETTÄ SELLANEN REISSU SE
![]() Kiitos Mikolle taas ajoista jotka olivat sangen jumiset ja hankalat eikä ihan ilman vaurioitakaan selvitty tosin se mitä hajos selvinnee sitten kevväällä kun hanki sulaa ja mieli virkenee ;( !!! mutta kivaa oli niin kauan kun oli jumi oli meillä uran pisin ja hattumaisin vaikka ei paikka ollut niin kovin kummonen!?' TODELLA ISO KIITOS KAIKILLE jotka olitte meitä auttamassa ja ANTEEKSI myös kaikille kun meinas huom vain meinas mennä hermot ja usko sekä kuskilta että iskältä ![]() No nyt kotona ja kaikki hyvin katellaan taas kun saadaan urhea VOLVO taas kuntoon!!! t:sami, antsu,sampo, lilly,japu ja VOLVO
__________________
Klassinen Letukka ´55 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kiitos makkara tulista! koiralla oli nii kivaa ettei meinannu kotii lähtee
toivotaan pieniä vaurioita volvon aksulaan (ei se ihan tervettä ääntä pitäny tiellä ) reilu neljä tuntii tuli ulkoiltuu että molemmat aika puhki kotiin päästyä. luntakin löyty kainaloihin asti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulman ajelut la 14.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 44 | 18.11.2009 15:26 |
| Kulman hankiajelut la. 28.3. | Byrocrat | Tapahtumat | 54 | 05.04.2009 19:58 |
| Kulman pikkujouluajelut la 29.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 36 | 05.12.2008 20:06 |
| Kulman ajelut 20.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 49 | 23.09.2008 15:21 |
| Kulmakorven talvikausi avattiin la 3.2. | Byrocrat | Tapahtumat | 33 | 04.02.2007 15:09 |