![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Melko varmaan se sinne menee, oisin itekkin laittanu(yrittäny) sen jos en olisi köyhä. Rahaa olisi kulunu ehkä n. 2,5K€ enemmän. http://www.clubgwagen.com/forum/view...lit=om606#p258
__________________
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 12.01.2010 17:33 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jees, ei mullakaan kuvia 606 sta ole G huoneessa, mutta jotain...
tuossa kuvat 603 sta sovitettuna jälkiasennuksena 460 koppasen konehuoneeseen ja 606 konetta samoilla mitan asetuksilla eli 606 kansi on noin 65 mm leveämpi, hieman sotkee ehkä ajattelua noi molemmat kun on alunperin vapareita, ja tossa kuvan 606 ssa on kaks ahdinta imu- ja pakosarjat muovaamalla en pidä isonakaan rojektina vs. 603...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos Pee loistavista kuvista! Havainnollistaa todella paljon. Tosta imusarjan puoleisesta kuvasta huomaa jo selvästi että om603:kin on aika lähellä jarrutehostinta. Mutta Muokatulla imusarjalla (mese foorumeilla paljon hyviä esimerkkejä), pienellä koneen kallistuksella saa varmasti ton moniventtiilin w460:aan. Pakosarjan kanssa saa varmasti miettiä kans.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
meinaatkos ettei 603:ssa riitä potentiaalia vai ?
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ottakaa nyt kaikki irti mitä rahalla saa ei tarvii sit jälkeenpäin miettiä
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Todellaki riittää! Tuli vaan syksyllä rakennettua tommonen 300tdt om603:lla ja jos vielä rakennan mersua niin hommaan kyllä 606:sen ihan senki takia että semmosesta ei ole vielä kokemusta
![]() Viimeksi muokannut Mappe : 14.01.2010 19:16 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
kalajoella kesäällä yksi herra ainakin puheli että 606 sovitus olisi geehen edessä. tiedä sitten onko toteutunut? sama herra jolla on 240z datsunissa myöskin mesen kone...
|