![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itse olen pitänyt tätä kylmänä parkumista ominaisuutena ![]()
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
joo toi kylmänä huutaminen ei oikeestaan hirveesti häirihe jos kerta se on ominaisuus
![]() mut toi nykiminen tossa 2000-3000kiekan välissä ku ajaa tasakaasulla rupee jo oikeesti ärsyttään.. mitähän osaa tohon lähtis ekana vaihtaan? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
fanaattisena säätelijänä tänään viimeksi rassasin suikan ruiskua..
kierrosten humpailut sain pois kokonaan siinä lämpeämis vaiheessa puhdistamalla tyhjäkäynti säätimen ja tiivistämällä sen kannnen+hiukan kirimällä sitä jousen esijännitystä.. sekavaa eikö, ollut hiukan samoja vikoja muissakin autoissa niin hoksasin sieltä ettiä vikaa siihen humpaamiseen, nyt loppui se oire. mutta vielä hiukan epäselvyyksiä asentoanturin kanssa. perhana kun ei ole kuvaa siitä säätimestä mistä säätää.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
![]()
http://www.kick-fix.com/
ja toi on se sivu mitä vitaran omistajan ei pidä hävittää ![]() http://www.kick-fix.com/sensors/tests/IAC-T-tests.html kyseisessä kuvassa tota iac thermo jousen esijännoítystä kirin jolloin ei kierrokset seilaa enää, ja kansi kannattaa tiivitää kunnolla että ei ilmoja siletä vedä kuten minulla..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
noniin.. pitääpä koittaa tehdä samanlainen homma itekki, jos se siitä vähä helpottas ja tiedä vaikka toi nykiminenki vähä rauhottus tossa 2000-3000kierrosalueen kohdilla.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
käynnin seilaaminen rupee jo häiritteen tosissaan..
![]() mitä nämä anturit tekee jotka on kuvassa ympyröity? ![]() tuosta mihin tulee vihreä pistoke kiinni, ei ole mitään väliä onko piuhat kiinni tai ottaako ton letkun irti tai mitä tekee, ei vaikuta mitenkään käyntiin.. mutta tuosta punasesta ku ottaa vaikka alipaine letkun irti niin kierrokset pompaa heti aika korkealle, eli silllä ainaki jotain merkitystä.. mutta onko tuossa vihreällä liittimellä olevassa mötikäs jotain hämminkiä? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
En tiiä onko tästä muille apua, mutta pari vuotta sitten mullakin oli Vitarassa tota tyhjäkäynnin seilaamista kylmänä. Koitin vaihtaa yksi kerrallaan antureita uusiin, mutta ei ollut apuja. Toiminnassa lämpösenä tais tulla jotain pieniä parannuksia.
Lopulta kokeilin huvikseni säätää säätöruuvia, joka oli siinä vivussa, jota alipainekello liikuttaa ja tyhjäkäynti tasaantui. Vipu oli tuossa trottlebodyssä tulipellin puolella. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj 410 käynti | kivari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 07.12.2010 17:24 |
Suzukin koneen karhea käynti | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.08.2008 12:16 |
xj käynti? | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.07.2008 19:46 |
LJ.n käynti häikkä | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.06.2007 14:40 |
Vieraissa käynti | Lars | Romance and Relationships | 0 | 13.08.2002 19:20 |