![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joo uudemmassa vaparissa on sama öljypumppu ku turbossa, samoin männät. Eikös vanhassa vaparissa oo ne 5 renkaiset männät? Onko vanhassa öljyruiskut?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
-84 ja uudemmissa on mulla ollut aina sama öljypumppu ja öljy ruutta mäntien alle oli turbolla tai ilman.
-88 orkis turbo koneella ,ahdin oli holsetin h1d ,3/2,5 " pakoputki,omavalmiste cooleri,vakio pumpulla.kone oli ajettu 550tkm,ja suuttimet samanverran,ahdistavalla vapaavirtaus suodattimella. Kansipahvi oli penkityksessä jo hajalla. Oli taka pyörä teho 156hv, nm en muista mut jotain pikkusen yli 360nm Kytkimenä oli turbon 285mm kytkin eikä ainakaan noilla tehoilla luistanut vaikka aika paljon piiskaa sai,pois ottaessa levy rupes olemaan aika silee mutta ei luistanut,oli alkuperäinen nissanin levy ja asetelma. Porttaalipatrolliin vaihdettiin joulunpyhinä kytkin kun rupes yht äkkiä luistamaan helvetisti,oli noin vuoden vanha schahin asetelma kuollut täysin?mitää vaurioiden merkkejä ei näkynyt ja kytkin levy oli vielä ihan hyvä, eikä kytkimessä ollut mitään paskaa. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 31.12.2009 08:18 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja | Offijäbä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.06.2008 16:00 |
| LJ.n öljypumppu | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.04.2008 06:56 |
| Rangen öljypumppu | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.06.2006 04:27 |
| Rover V8 öljypumppu | Traveler | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2006 21:12 |
| öljypumppu | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 04.04.2003 03:01 | |