Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2009, 23:58
pepa pepa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.09
Sijainti: Muhos
Viestit: 38
Perusasetus

Nissanissa on kans hehkut kiskoilla yhteydessä. Pitääpä mitata hehkut, mutta on kyllä ihmeellistä että hehkut olis menny hajalle tuon laturin remontoinnin yhteydessä. Aamulla toimi ihan normaalisti, hain autolla vain uuden jännitteensäätimen, tulin kotiin ja käytin laturin irti, pistin säätimen siihen ja laturi paikoilleen. Ja kone ehti jähtyä kylmässä tallissa ja ei sen jälkeen enää hehkuta kunnolla, ei meinaa lähtä millään käyntiin. Kyllä jotenki vaan tuntuu tosiaan, että laturista tuo vaan johtuu. Mutta pitää tässä koittaa asiaa tutkia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.12.2009, 16:55
pepa pepa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.09
Sijainti: Muhos
Viestit: 38
Perusasetus

No niin... kävin mittaamassa jännitteen hehkuilta ja eihän sinne tuu ku 5 volttia hehkutuksen aikana ja sama jälkihehkutuksena. Pitäisi vaan jotenkin saada selville, että johtuuko tämä kaikki tuosta uudesta jännitteensäätimestä? Ja on toisiaan mallia motonet. Osaako joku viisaampi kertoa tuosta laturin ja hehkutuksen yhteistyöstä enemmän?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.12.2009, 13:46
pepa pepa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.09
Sijainti: Muhos
Viestit: 38
Perusasetus

Vika korjattu! Siellähän oli vikana hapettunut hehkun releen liitin, nyt hehkuttaa oikein.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan King Cap/Urvan king lukollinen taka-akseli Raami O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.11.2008 20:31
M:King cap O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2008 22:52
m:-85 4wd king cap pete77 O/M/V Muut 0 19.05.2005 18:36
king cap Tekniikka & Jutustelu 10 15.05.2004 03:24
M: TD King Cab 4x4 O/M/V Muut 0 28.10.2003 10:15


Sivu luotu: 13:21 (GMT +2).