Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2009, 23:56
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Tehot


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti
enään puuttuu noin 200 hp
Noin 150hp puuttuu. Mutta pitää kokeilla ensin niillä mitä löytyy Uusi akseli painaa 20kg enemmän kuin vanha.

__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 23.12.2009 23:59
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2009, 08:48
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.674
Perusasetus

Onkos noi vetonivelien suojat joku uusi keksinto vai unohditko poistaa ne paketista ennen asennusta?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.12.2009, 13:59
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Vetarit


Ei ole ristikkoja, vaan murrokset Estää lian menemisen murrokseen.

http://www.longfieldsuperaxles.com/i...stallation.pdf
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2010, 19:22
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Grand Cherokee


"Mopar Performance Computer for the Jeep Grand Cherokee 5.9L 1998". Pukki toi tuollaisen jälkitoimituksena. Tehty Moparilla juuri tuohon jeepin malliin. Äkkiä kiinni ja kokeilemaan. Kaikki näyttää toimivan normaalisti.

Vielä äkäisemmin lähtee kuin ennen ja nyt pitäisi väännön olla 500nm paremmalla puolella
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.01.2010, 19:52
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Toivelahja...


Mitäs muuta tuolla lastulla luvataan kuin noi väännöt? Tarviiko kaveriksi hengitystien avartamista ja/tai pakoputkistomuutosta?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.01.2010, 20:03
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.983
Perusasetus

Muakin kiinnostaa tarkemmat speksit tosta jeepistä,kiihtyvyys 0-100km/h,teho,vääntö ja mitä muuta eroa on normi jeeppiin.
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.01.2010, 20:10
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Google:


Mm wiki kertoo että:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Gr..._ZJ_.281998.29

Mutta tuon lastun speksit ei äkkiä löytynytkään...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.01.2010, 21:27
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU Näytä viesti
Muakin kiinnostaa tarkemmat speksit tosta jeepistä,kiihtyvyys 0-100km/h,teho,vääntö ja mitä muuta eroa on normi jeeppiin.
Vakiona luokkaa 7s 0-100/kmh. Nopein 4 veto auto maailmassa 1998 vuonna.
80 km/h vielä selkä painuu penkkiin. Paikaltaan vaan sutii neljällä pyörällä kun on niin liukasta.

Toi 5.9l kone oli vain 1998 mallissa. Tehty 14.000 kpl kun grandeja tehty 1.4 miljoonaa kpl.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 18.01.2010 21:35
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2010, 21:24
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kany Näytä viesti
Mitäs muuta tuolla lastulla luvataan kuin noi väännöt? Tarviiko kaveriksi hengitystien avartamista ja/tai pakoputkistomuutosta?
Seuraavaksi selvittelen mitä sitten seuraavaksi.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 10.02.2010, 22:28
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

onko tuo ilmapussi mikä on etuakselilla minkälainen teknisiltä tiedoiltaan ja mistä olet ostanut, tarvitsisin itse myös omaan autooni vastaavaa systeemiä.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.02.2010, 10:46
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Ilmapussi


Edessä ja takana on yksi ilmapussi. Selaa aikaisempia postauksia. Tietojen pitäisi olla siellä.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.02.2010, 14:17
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Rodeo DriveII


Tollanen odottaa asennusta. Vinssipeti meni jälkitoimitukseen. Olisi tarve käytetylle ja halvalle vinssipedille väliaikaisasennusta varten. Tällä varmistetaan jätskikioskille pääsy kelissä kuin kelissä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Vinssi 017.jpg‎
Views:	557
Size:	97,2 Kt
ID:	10905  
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 14.03.2010, 18:03
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Rodeo Drive II


Syylari tuli uusittua. Vanha vuosi hieman.

Tuli myös vaihdettua eteen vahvat vetarit. Nämä jäivät yli kun laition Longfieldit kisapeliin. Toinen ristikko olikin jo viimeisillään. Samalla Okan vanhasta akselista laitoin laakerit ja jarrulevyt. Vanhat jarrulevyt oli pahati urilla. En ole vielä saanut vinssiä asennettua
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rodeo Drive jappe Tekniikka & Jutustelu 583 27.05.2013 21:51
Rodeo drive / Warn / Muut suunnistus ohjelmat SoSo Tekniikka & Jutustelu 28 04.03.2009 16:28
OFF ROAD DRIVE -LEHTIÄ myllis O/M/V Muut 0 23.10.2006 13:53
O: drive flange Rytari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 21.08.2006 14:16
Mulholland Drive KariSalmelainen Movies 5 03.02.2004 09:43


Sivu luotu: 12:50 (GMT +2).