![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tein paperista mallit ja toi sakke taitaapi olla oikeessa noiden punaisella piirrettyjen tukilevyjen kanssa.. lisäksi tekisin vielä silleen että laittasin ton raidetangon noiden tukilevyjen yläpuolelle näin saisit lisää maavaraa varsien alle.. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo se kävi kans mielessä. Sit joutuis raidetankoa katkomaan ja muuttamaan koska muuten toi ohjausvarsi tulis väärälle puolelle. Mut kyl se noinki menee hyvin jousien yli ja on suojassa ihan tarpeeksi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ois kans edessä tuo hi-streetin väsäily mutta taidan viedä ekaan katsastukseen vakiona.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29879 tossa ois aikahyvä topikki tosta hi-streetistä
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuli veistettyä uudet ohjausvarret Suzukiin. Noi kartio kiinnitykset tein niin että porasin 12mm ylapuolell, 14,5mm alapuolelle ja 13mm keskelle kartiota. Sit viilalla loput ja tuntu tulevan aika jämäkät.
Illalla pitää mennä asentelemaan ne paikalle ja kattoo joutuuko raidetankoa ja ohjaustankoa muuttamaan paljon. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Missäpäin tämä auto liikkuu? Että tietää varoa...
Hatunnosto luovuudesta ja rohkeudesta kuitenkin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Varret kestää kyllä, mutta kiinnitys ei, jos et tue sitä muualta kuin noista kartiolaakereiden pinnapulteista, ei ainakaan yhtään kovemmassa röykytyksessä. Vaikka eipä näillä kotikutoisilla tielle olekaan asiaa.
Jarrusatulan korvakkeeseen olisi hyvä tukea, mutta empä tiedä saisiko sitä tungettua sinne jarrukilven väliin. ![]() Noita pelkästään kääntöpallon päälle pultattavia ei enää maailmallakaan myydä Suzukiin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Puolet ainakin lisää materiaalivahvuutta ei varmaan tekis pahaa. Näyttä huimalta kun on noin pitkätkin. Tulee meinaan melkonen vipuvoima. No onhan suzuki kyllä kevytki että sen puoleen on vaikea arvoida kestävyyttä. Henkilöautojen tangotkin on niin rimpuloita että välillä miettii miten sellast voi mitään kestää. Ilmeisesti tulossa vaan mettäpeli?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuli pultattua nuo varret kiinni. Sitte piti raidetangosta lyhentää 6cm ja loput on sitte pituus säädostä kiinni. Mielestäni aika hyvin ne loppupeleissä tuli kiinni. Hyvä pointti Matilta ton kiinnityksen suhteen. Varret ei varmana anna periks mut toi kiinnitys. Tutkiskelin vähä ja mietin et jos tekis m10 reijät. Sen luulis olevan jo paljon kestävämpi ku kasit tai sitte tukis varret vielä noihin alkuperäsiin kiinnikkeisiin.
Huomenna pitäis ruveta justeeraamaan tota simpukalta tulevaa ohjaustankoa. Mul olis yks ylimääränen painonosto tanko ja siitä vois sorvata säädettävän tangon. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 täys kaasu päällä käynistäessä | titanix | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2007 22:33 |
BJn jakis remppa (H41?) | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2006 20:46 |
HJ-61 aski remppa | Phase | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.11.2005 21:37 |
Lantikka on täys traktori | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2005 21:41 | |
patukka + kone remppa ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2005 08:09 |