Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2009, 12:05
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

tein paperista mallit ja toi sakke taitaapi olla oikeessa noiden punaisella piirrettyjen tukilevyjen kanssa.. lisäksi tekisin vielä silleen että laittasin ton raidetangon noiden tukilevyjen yläpuolelle näin saisit lisää maavaraa varsien alle..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2009, 12:18
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
tein paperista mallit ja toi sakke taitaapi olla oikeessa noiden punaisella piirrettyjen tukilevyjen kanssa.. lisäksi tekisin vielä silleen että laittasin ton raidetangon noiden tukilevyjen yläpuolelle näin saisit lisää maavaraa varsien alle..
Joo se kävi kans mielessä. Sit joutuis raidetankoa katkomaan ja muuttamaan koska muuten toi ohjausvarsi tulis väärälle puolelle. Mut kyl se noinki menee hyvin jousien yli ja on suojassa ihan tarpeeksi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.12.2009, 15:22
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Itellä ois kans edessä tuo hi-streetin väsäily mutta taidan viedä ekaan katsastukseen vakiona.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29879

tossa ois aikahyvä topikki tosta hi-streetistä
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.01.2010, 12:59
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Tuli veistettyä uudet ohjausvarret Suzukiin. Noi kartio kiinnitykset tein niin että porasin 12mm ylapuolell, 14,5mm alapuolelle ja 13mm keskelle kartiota. Sit viilalla loput ja tuntu tulevan aika jämäkät.



Illalla pitää mennä asentelemaan ne paikalle ja kattoo joutuuko raidetankoa ja ohjaustankoa muuttamaan paljon.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.01.2010, 18:59
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Missäpäin tämä auto liikkuu? Että tietää varoa...

Hatunnosto luovuudesta ja rohkeudesta kuitenkin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.01.2010, 21:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Varret kestää kyllä, mutta kiinnitys ei, jos et tue sitä muualta kuin noista kartiolaakereiden pinnapulteista, ei ainakaan yhtään kovemmassa röykytyksessä. Vaikka eipä näillä kotikutoisilla tielle olekaan asiaa.

Jarrusatulan korvakkeeseen olisi hyvä tukea, mutta empä tiedä saisiko sitä tungettua sinne jarrukilven väliin.


Noita pelkästään kääntöpallon päälle pultattavia ei enää maailmallakaan myydä Suzukiin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.01.2010, 22:17
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Puolet ainakin lisää materiaalivahvuutta ei varmaan tekis pahaa. Näyttä huimalta kun on noin pitkätkin. Tulee meinaan melkonen vipuvoima. No onhan suzuki kyllä kevytki että sen puoleen on vaikea arvoida kestävyyttä. Henkilöautojen tangotkin on niin rimpuloita että välillä miettii miten sellast voi mitään kestää. Ilmeisesti tulossa vaan mettäpeli?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.01.2010, 22:20
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Tuli pultattua nuo varret kiinni. Sitte piti raidetangosta lyhentää 6cm ja loput on sitte pituus säädostä kiinni. Mielestäni aika hyvin ne loppupeleissä tuli kiinni. Hyvä pointti Matilta ton kiinnityksen suhteen. Varret ei varmana anna periks mut toi kiinnitys. Tutkiskelin vähä ja mietin et jos tekis m10 reijät. Sen luulis olevan jo paljon kestävämpi ku kasit tai sitte tukis varret vielä noihin alkuperäsiin kiinnikkeisiin.



Huomenna pitäis ruveta justeeraamaan tota simpukalta tulevaa ohjaustankoa. Mul olis yks ylimääränen painonosto tanko ja siitä vois sorvata säädettävän tangon.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 täys kaasu päällä käynistäessä titanix Tekniikka & Jutustelu 8 26.02.2007 22:33
BJn jakis remppa (H41?) mikjus Tekniikka & Jutustelu 1 28.01.2006 20:46
HJ-61 aski remppa Phase Tekniikka & Jutustelu 6 08.11.2005 21:37
Lantikka on täys traktori Tekniikka & Jutustelu 14 20.04.2005 21:41
patukka + kone remppa ? joker Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2005 08:09


Sivu luotu: 10:18 (GMT +2).