![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ne ihmiset jotka ostaa auton eikä viitsi omiin nimiin edes laittaa. Onneks kyseinen auto on liikennekäytöstä pois, eli ei tule kuluja itsellee. Saa nähä miten asia selviää. Toivottavasti hyvällä.
KYM#5 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eihän liikennekäytöstä poistettua autoa kannata omiin nimiin laittaakkaan, ennenkuin sen vie katsastukseen sitten kun projekti on valmistunut (sitten joskus vuoden päästä). Menee ihan suotta yhdet rekisteröintimaksut ja liikennekäytöstä poistomaksut. Eikä siitä tule kuluja myyjällekkään. Silläkin säästetyllä reilulla parillakympillä saa jo öljyt ja suodattimet... ![]() Näitäkin tapauksia varten kannattaa aina täyttää se erillinen luovari, jos tulee jatkossa ongelmia. Itse jouduin n. kk sitten lähettelemään dokumenttejä viranomaisille. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo no kaveri oli just ajatellu että laittaa omii nimiinsä vasta kun projekti valmistuu ja tarvii katsastaa, ei tullut minulle mitään kuluja, mutta lupasi nyt laittaa auton omiin nimiinsä. eli homma ok.
Lainaus:
KYM#5 |
|
|
||||
|
||||
|
Suomen varustamot.
Ja ihan kovalla kädellä just nyt.
|
||||
|
||||
|
Minkä biilin oot noppa myyny..?
|
||||
|
||||
|
Tällä hetkellä vituutta lähinnä se että tuloraja paukku yli ja joulukuun tilesitä menee 40% veroo..
ja minä kun olin lasittavinaan tulorajaksi vielä kohtuu suuren lukeman..... PERKL... just kun joulun aikana tota rahaa ei mee just ollenkaan..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Yli olis menny tänäkin vuonna, mutta ilmeisesti näin vanhmmallakin iällä sentään jotain oppii. ![]() Edit: ny vituttaa se että miksei traktoriin voinu laittaa talvilaatua ja vaihtaa filtterit ENNEN pakkasia...............
Sika ajaa Possulla Viimeksi muokannut IironSika : 22.12.2009 18:37 |
|
|
||||
|
||||
|
SOA-kikkailussa osoittautui,että taka U-pultit on sentin liian lyhyet ku en kattonut kuinka korkean palikan hitsaan akseliin päälle..prkl!!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joo, no mulla oli siinä vielä selanen että ei näkyny tilinauhois sitä rajaa ni ei tajunnu yhtään vahtii.. JA tilasin kyllä jo uudet verokortit jotka alkaa 1.1.2010.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |