![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Oiskohan kellään tuolle 61:sen syöttöpumpulle käyttöä ? Mietin tuossa vaan, että myiskö sen pois ja mitä siitä vois pyytää ? Vai säilyttäiskö itellä ja teettäis siitä mynädiiselillä vähä paremmin sapuskaa antavan, tuskin kallis operaatio olis, jos siihen tuollasen mersun säätimen vaihtas ja ottais kaikki mitä sieltä ulos tulee
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo vaihtaa ihan, tuo 61:sen pumppu vaan on ihan alunperin 9mm elementeillä, sieltä sais varmaa tulee iha kivasti soossia ulos, tuohon mulle vaihettiin 8.5 milliset viime talvena.
Ja mitenkäs tuossa, ku purkasin ny ton alkuperäsen turbon irti ja siinähän se vesijäähytys oli, niin voikos siihen vesiproppuu siinä lohkossa asentaa lohkolämppärin ? edit. ja se pumppu sieltä mynädiiselin jäljiltä viime talvena oli kyllä suuri yllätys ku eka kerran laitto auton käyntiin, tyhjäkäynti ~700rpm ja kaikki toimi justii niinkö pitääki, yleensä aina kantapään kautta saanu kaikki tehdä, ilman sammutinta ekalla startilla kierrokset huutaa tapissa jne jne. ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 20.12.2009 15:08 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mitenkähän se mersun säädin sopii siihen 61 pumpun perään kiinni?, kun vissiinkää 60 ja 61 säätimiäkään ei pysty vaihtaan pumpusta toiseen ku on se akseli erilainen. varma en kyllä ole enää ku on vuosi aikaa ku näitä dieselpajalta kyselin.
olen kans samaa mieltä että kyllä pumpusta osaa ammattilainen tehdä kerrasta kunnollisen. löytyy vääntöö kaikilla kierrosalueilla ja normiajossa kuluttaa kumminki vähämmän ku itse ruuvatulla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei kyllä mittää haisua, uskosin että onnistuu laittaa, pitää tässä joku päivä taas ottaa ja soittaa sinne mynälle niin saa tietää sitte varmasti, jos tuosta tosiaan jotain koittas värkätä joskus.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nii
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, tuli käytyä eilen vaasassa ja samalla moponetissä, ostin kaikki uudet (4kpl) ajovalo umpioita ja xenonit pitäs noihin värkätä, yllättävän helpolla tässä näemmä pääsee
Ei tarvinu ku vähä vääntää noita umpiossa olevia polttimon lukitusraudan kiinnikkeitä eri asentoon ja ottaa tuosta nordicin lampun tuo lukitusrauta ja siinähän se on paikallaan, tiivishän se ei tollasena ole, mutta pitää joku kondoomi siihen pistää päälle
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |