Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.12.2009, 18:08
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja john_thompson Näytä viesti
nonii loppu sekin lysti sitte sihe... sama ongelma jatkuu mutta nyt vaan käy pidempään jopa 15-20 min ja sitte alkaa jälleen ryytymään... kyllä tuntuu nyt omituiselta... lähtee kohta chevy myyntii uloskanto hintaan :P

Onka tankin huohotus kunnossa? kokeile ajaa korkki auki, ryytyykö silloinkin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2009, 21:51
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

Mulla oli sama vika kun oli huohotus tukossa niin välillä voisi ajella 30min ennen kun rupes takkuilemaan ja välillä kun oikeen hapetti niin melkeen sammui mutta vaikka avas korkin niin meni tovi ennen kun heräs taas toimimaan.
Kannattaa lähteä siitä kanisteri konehuoneeseen kikasta niin saa ton tankin ja linjaston laskettua pois pelistä.
Millainen polttoaineen karkeasuodatin sulla on? mä laitoin ittelleni sellasen halvan putkimallisen paperisen (Älkää kysykö miten) mutta se meni ihan mössöksi, hajosi ja tukki hienosuodattimen
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.12.2009, 14:21
john_thompson john_thompson ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.09.09
Sijainti: turku
Viestit: 22
Perusasetus

no perkule tarvee kokkeilla tuota korkki auki juttusta. mut se vaan ihmetyttää et nyt ku oli sitä pumppua sorkkinu niin kävi huomattavasti kivemmin ja kauemmin että siiilti en suostu uskomaa että vika on jossai muualla kuin siinä pumpussa mutta kokeiltava on... joo laitoin uude suodattime/veden erottajan iha sen oman minkä ne us partsist anto jne jne.... siel oli tosiaan joo siellä jakajapumpus kuminrämmälei että joku tiiviste/ooo renkas on pettäny että veikkaisin että siellä joku jyvänen vielä hieman kiusaa tekee... kun otti pumpusta sen pienen kannen irti ja paino sen sammutus vipstaaki pois päält ni sai käymää ja näki ku paska nousi sielt pohjalt... ite en uskaltais sitä pumppua sen enempää sielt avata ku vissiin ne jotku männät siel sisäl ni saattas tulla ulos ja en oo sellast ennen koonnu saatika avannu enkä nähny aukinaisena ni ei tee mieli avata.... ellei joku läpileikkaus kuva löydy...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.12.2009, 14:23
john_thompson john_thompson ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.09.09
Sijainti: turku
Viestit: 22
Perusasetus

http://www.youtube.com/user/johnthompson88

mentiin kesällä mäkeä ja vedettii autoa :P
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.12.2009, 14:51
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

testaa


Testaa vielä kuitenkin se paluulinja. Kun puhaltaa paluulinjaan, niin siinä ei juurikaan saa tuntua vastapainetta. Mulla oli 6.2D K10:ssä paluulinja tukossa ja ongelma ilmeni juurikin kuvaamallasi tavalla. Välillä pääsi ajelemaan hetken kivutta ja välillä riitti kun polkaisi kaasun pohjaan, niin meno tyssäsi.
Tuo DB2 kun säätää syöttöä myös pumpun kotelopaineen perusteella ja jos paluu on tukossa, niin paine kotelossa nousee. Kotelon paine kääntää syötön joutokäyntiasentoon ja meno tyssää... Hetken päästä saa taas hapettaa kunnes paine taas kohoaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.12.2009, 23:20
john_thompson john_thompson ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.09.09
Sijainti: turku
Viestit: 22
Perusasetus

WUHUUU


dodiiin! joo kaikkien linjojen tutkimisen jälkeen ei löytynyt tukoksia eikä käyny korkki auki tempulla ja huohotin rööri pelaa tankin päässä aijjai eikä siltikään jaksanut käydä kovinkaan kauaa.... no mutta siinä jakopumpun kannen päällä on se takaisku ventteli mistä sitä painetta pitäisi poistua sinne paluu kanavaan niin sen sisällä oli vielä niitä kuminräämmälei ja ne piti sitä ventteliä auki eli paluukanavien paine pääsi myös takaisin pumppuun päin ja näin ollen kone sammui no se putsaamal niin että se alko toimii vaan yhteen suuntaan ni alko ajaminen onnistumaa... eli taas pelittää! huomen leimalle ja jos läpi ni sit saa olla tyytyväine...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.12.2009, 03:03
john_thompson john_thompson ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.09.09
Sijainti: turku
Viestit: 22
Perusasetus

ja heittämällä leima! vasen takajarru ryytyny hieman se piti kiristää ja mennä näyttää uudelleen!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
chevrolet blazer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Chevrolet Blazer K5 -86 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 5 06.08.2009 12:26
Myydään Chevrolet Blazer Hencca O/M/V Ajoneuvot 10 05.06.2009 23:08
Myydään / Vaihdetaan m:chevrolet blazer 83 rauhala O/M/V Ajoneuvot 0 01.03.2009 12:32
Myydään Chevrolet Blazer -79 NBRT O/M/V Ajoneuvot 11 18.08.2008 20:24
M/V: Chevrolet Blazer 6.2D -87 Armo O/M/V Ajoneuvot 0 04.02.2008 13:16


Sivu luotu: 08:21 (GMT +2).