Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.12.2009, 14:20
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

minä kans liitin 61 vaijerin siihen vipuhässäkkään hitsasin sellasen erillaisen vaijerin kannatin raudan siihen (kun kerran hirtti kiinni vakioraudalla)

ja T haara toimiihyvin ei ainakaan mulla haittaa ilmaamista

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.12.2009, 15:33
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

mulla on kans siinä rintapellissä olevassa vipuhässäkässä se 61 vaijeri kiinni!

ja laitoin paluuputken tankille asti, ja sen jälkeen on ollut ongelmaa että vetää ilmaa koneeseen helpommin kuin ennen! esim jos nokka ylempänä ja vähä alta puoltankkia löpöö niin aika helposti vetää ilmat koneeseen! 2h koneen pumpulla jossa ei ollut paluu putkea niin ei kyllä montaa kertaa loppunut aine! pitäis kokeilla kans joskus pelkällä t-haaralla, mutta diesel huolto varoitteli että viripumppujen kans se paluukiertävä aine jäähdyttää pumppua, ja ei sais tulpata ainakaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.12.2009, 21:52
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Tein vaijeripatentin vakio osista + haarukka osa on käsijarruvaijerin jämistä.


Etuakselin spring over melkein valmis. Raidetangon sovittelua


Sinnehhän ne menee nätisti suojaan.


Navat käännettiin 4 asteeseen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.12.2009, 23:15
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Jätkä on laittanu aika paksut prikat noihin u-pultteihin... Oletan että ne ei jää tollaseks?
Tuleeko tästä Venäjän safarointi auto? olis tilaa ainakin enemmän ku BJ:ssä, mukavuudesta en tiiä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.12.2009, 23:26
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

No jos ihan vaan ajo autoksi tekis mut voihan tolla jollekkin perhesafarille tai laatokan katselureissulle lähtee. Vois laittaa nukkumislaverit ja wepastot Ajattelin kyl rakentaa tohon kaikki edellytykset että vois olla hyvä maasturi mut tietty koko ja paino on ongelma jolle ei mahda mitään. Nii ja sit tietty noi latijouset. Katotaan nyt mitä tulee.

Nii juu noit prikat on holkit ja on jäämässä tollasiks kun ei muitakaan u-pultteja taida olla kun kaikki liian pitkiä. Ellei nyt sitten arkistoista parempia löydy.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.12.2009, 15:56
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Tartteekos kuormaventtiili olla leimalla jos sellainen autoon on alun perin kuulunut?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.12.2009, 16:03
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Tartteekos kuormaventtiili olla leimalla jos sellainen autoon on alun perin kuulunut?
Kaveri kanssa epäili et pitää olla. Eri asia sitten että pelaako se

Toinen jarruasia eli etsin tosta 61 pääsylinteristä tuota "residual valvea" niin ei siellä sitä ollutkaan? Toinen mahdollisuus on että se on tuossa kuormaventtiilin yhteydessä tai jossain muussa palikassa linjan välissä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.12.2009, 12:33
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju Näytä viesti
laitoin paluuputken tankille asti, ja sen jälkeen on ollut ongelmaa että vetää ilmaa koneeseen helpommin kuin ennen! esim jos nokka ylempänä ja vähä alta puoltankkia löpöö niin aika helposti vetää ilmat koneeseen!
Onko paluulinjassa takaisku- tjsp venttiiliä, ettei ota ilmaa sitä kautta? Haukkaako ilmaa ihan ajossakin vai kun kone on sammuksissa?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.12.2009, 13:51
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju
laitoin paluuputken tankille asti, ja sen jälkeen on ollut ongelmaa että vetää ilmaa koneeseen helpommin kuin ennen! esim jos nokka ylempänä ja vähä alta puoltankkia löpöö niin aika helposti vetää ilmat koneeseen!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Onko paluulinjassa takaisku- tjsp venttiiliä, ettei ota ilmaa sitä kautta? Haukkaako ilmaa ihan ajossakin vai kun kone on sammuksissa?
on sie pumpun kyljessä se takaisku venttiili! ja vain käydessä vetää ilmaa ja juurikin jos on löpöä alta puol tankkia ja nokka pystyssä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Ostetaan 35/14,5/15 Bogger (yksi KPL) Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 0 28.05.2009 13:40
taas yksi HJ projekti limppuHJ61 Maasturiprojektit 18 02.08.2008 10:04
O: yksi 295/75/16 uretaani O/M/V Renkaat ja vanteet 1 05.08.2007 22:52
toimisko yksi tukivarsi? jjtp Tekniikka & Jutustelu 24 29.07.2005 11:15


Sivu luotu: 06:23 (GMT +2).