![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo aattelinki että eiköhän se toimi, oli vaa joku tyhmä ajatus päässä, että riittääkö 2h pumpussa paine aukasemaan 12h-t suuttimet, mutta eiköhän noisa semmoset paineet oo, että aukiaa.. Ens kuun puolivälissä pitäs Joske:lta hakia tuo 12H-T, meinaa olla "vähän" finaalissa tämä nykynen kone, öljyä menee 30 kilometrin matkalla 2 litraa ja maahan siitä ei tuu ku ihan aavistus ![]() edit. niin ja tuo mun pumppuki sit varmaa sopii toho turbopannun kylkeen ilman mitään operaatiota suodatinjalkaan, kattelin tosiaan sitä mun alkuperästä konetta ja siihen tuo ois sopinut varmasti paikalleen, ku on sitä "uusinta" mallia oleva pannu edit2. tuosta vois joku saada halvalla vaikka varaosiks tuon 2H koneen ens kuussa, saiskoha siitä 100e, pakosarjan, laturin ja pumpun nappaan itelle, voin antaa tuosta yhen ylimääräsenä olevan 2h:n pumpun kyytipojaks kyllä mukaan ja tuossahan on alle 5000km ajetut suuttimet paikallaan.. että niillä vielä tekiskin jotain
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 30.11.2009 18:19 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut tdi : 30.11.2009 22:28 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Soittelin tuonne mynädiiselille tänään ja ei pitäs olla näinpäin mitään ongelmaa tuossa, ku ajattelin myös noita suorasuihkarin suuttimia, että mitä ne tykkää tuosta polttoainemäärästä mikä tuosta pumpusta tulee, mutta riittävät kuulemma aika pitkälle vakionakin ja isompien saatavuus on kuulemma hankalaa noihin, jotain spesiaalia suutinrungossa tms.
Ja kukahan tunnustaa omistavansa 400 heppaisen hj61 ? Kuulemma sellainen on viime talvena jossain suunnalla tehty
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jee, tuli haettua tuolta Joske:lta Kinnulasta tänään tuo 12H-T ja oli erittäinkin eksoottinen päivä ruuvata se autosta irti 20-25 asteen pakkasessa, 11.30 about aloteltiin ja joskus 17.30 main päästiin sitte ajelee takasi kokkolaan. Yks kerta -10 asteessa suuttimien vaihto tuntu hirveältä, nyt tekisin sitä lämpimikseni verrattuna tämänpäiväseen
Jonkuverran on tuota purkamista tuossa, ku pitää tuo kaasuläppähärveli ottaa imusarjasta pois ja pumppu vaihtaa, turbo ja pakosarja vaihtaa. Lähteepähän ainaki pirusti tuota kamaa tosta pumpun vierestä pois, ku näkyy noita alipaineletkuja ja muuta ryönää olevan aika kiitettävä määrä siellä. ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 18.12.2009 00:09 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
nonnii eimuutaku tsemppii ja ota paljon kuvia!
paljonko tuo kone on ajettu ?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
=D Siinä on jotain 500tkm pyörähtäny, eli aikastalailla samanverran ku tuossa auton mittaristossaki alkaa kohtapuolii oleen, siellä tais olla jotai 470
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyllä se on jo 540tkm menny
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |