![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nissaneissa kuulemma pakokaasuntakaisinkiertojärjestelmä nokeaa öljyt niin pahasti että 5tkm. välein joutui vaihtamaan öljyt. Suodattimen kun oli irroittanut niin paineella oli öljy ruikannut suodattimen välistä. Eli kannaattaa kattoo tarkkaan miten nämä järjestelmät toimii eri autoissa. Jos mahdollista niin purkaa kokonaan pois. Kattoa vaan että päästöt pysyy kurissa leimalle vietäessä. Saattaa olla että tämä vika pitää kutinsa myös muissa merkeissä mutta tämä on kuultu nissanin omistajalta.
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs väliä sillä valinnalla loppujen lopuksi on?
Kaikissa autoissa on vikoja, kaikki käyttäjät aiheuttaa niitä itse... Ottaa vaan sen mikä tuntuu hyvältä jollain perusteella, perusteluita kyllä löytyy puolesta ja vastaan! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Köyhällä ei vaan aina ole vaan varaa "ottaa" sitä mikä hyvältä tuntuu vaikkapa värin perusteella...
|
|||
|
|||
![]()
Mutta köyhäkään ei ole tyytyväinen ostokseensa, jos se ei sovi käteen. Se naapurin mielestä maailman toiseksi paras auto ei välttämättä sovikkaan sinun käyttöösi tai ajotapaasi. Eli osta sellainen mikä omasta mielestä tuntuu hyvältä ja sopii käteen sanoi naapuri ja mummon kummin kaima mitä tahansa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Eikä sekään nyt varmaa ole että kaikki nissanit hajoaa. Vaimon veljellä oli tuollainen -04 king cab ja ajoi sillä 150tkm ilman ongelmia. Nyt sillä on -07 navara, jolla ajettu 40tkm, eikä siinäkään ole mitään ollut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tietääkö joku onko noissa 2000 luvun alun mitsuissakin joku moottorien hajoamis ongelma kun mun tietoon tullu nyt ihan lyhyen ajan sisällä kaks moottoria mistä tullu kanki lohkon kyljestä läpi ja vuos takaperin kaverin työnantajan l200 tuli kans kanki päivänvaloon? Ja on ihanan kallista korjata.
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon kans kuullut kahdesta. Toisessa oli sen verran iso kolo lohkon kyljessä, että siihen tuli kokonaan uusi alakerta. Pari vuotta kesti ajoa, niin nyt syksyllä siitä meni kansi. Sitä ei enää korjattu, vaan auto päätyi liikkeen vaihtoriviin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on nyt vuoden ollut L200 -99. Tänään kävin katsastamassa sen. Autolla on ajettu reilu 270000 ja jollain metsäkoneyrittäjällä ollut, eikä siinä kaikkein siistimmässä käytössä. Ainoo mistä katsastusmies sanoi oli, että oli alkuun melko tukkonen, mutta kyllä sieltä lopuks hyvät lukemat saatiin. Muuten auto oli kunnossa. Ite en oo muuta tehnyt kuin lisävalojen kanssa kikkaillut ja ajanut.
Suht mukava ajettava. Mopo, etenkin nyt n. 32" rinkuloilla. Polttoainetta menee se kymppi, melkein sama miten ajelee. Itellä pääosin nurkka-ajoa. Ei mitenkään ketterä ahtaissa paikoissa. |
|
||||
|
||||
![]()
Olen tykänny retkukeulasista ajella nissanilla ihan ajo-omituisuuksien takia.. En tiejä mutta minulle se käy parhaiten ja täähän on siis nyt ihan puhdas mielipideasia
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vähän kiinostaisi ostaa L200 -99. 340tkm ajettu. Eniten tuossa kiinnittää huomiota että on ruostesuojattu, ja hinta alle viiden tonnin. Enhän minä sellaista tarvitse, ja tuo vanha takatuuppari volvo kuljettaisi hamaan tappiin, muttakun muttakun..! Ainahalunnu lava-auton
![]() Onko mitä mainittavaa/tsekattavaa mitsussa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi L-200 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 00:22 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
Mitsubishi lancer | RR82 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 25.01.2007 23:53 |
Mitsubishi Pajeroko? | -MaTTi- | Chit-Chat | 14 | 12.09.2005 21:46 |
M: Mitsubishi 2.6 Avo | O/M/V Muut | 1 | 22.06.2004 07:41 |