![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllähän se jnu niin että lyhyiden pitää jäädä palamaan kun pitkät kytketään jos ovat erillisessä umpiossa. H4-umpiot on sitten asia erikseen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Esim. tuo Octaavia > xenonit lyhkäsissä ja halogeeni pitkissä > palaa kaikki valot pitkillä , myös lyhyet ! ja erilliset lisäpitkät vielä ja tietysti SUMUvalot aina päällä ![]() Oikeen uusista autoista en tiiä mtn !!! On päiväajovaloo ja kaarrevaloo ...kyllä on valoo !!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jotenki saanu itekkii sellasen kuvan että joillain nimeltämainitsemattomilla katsastus asemilla palvellaan pärstäkertoimen mukaan, esm joku vuosi sitten vein silloista henkilöautooni katsastukseen A katsastus asemalle, kaikki maholliset ja mahottomatkin kohat oli tarkastettu, jarrut joka nurkkaan uudet, putkistot yms..
noo siinä vartti men ku katastusmies syynäili pohjaa ynnä muuta auton alta, sitte tuloo poes ja lyö lappuun jotta HYLÄTTY!! Mie siinä väähän aikaa kattelin juippia kieroon ja kyselin jotta mistäs tämä nyt johtuu? Jarrunestevuodosta muka!!! Ei ssaakeli, ulukona talavikeli ja tietennii vähän sitä lunta kertyny alustaan ni katsuri katto että takarummusta tippuu nestettä! mie siinä maistelin sitä ja sanoin ettei tää ainakaan jarrunestettä ole (huomaa mausta heti) muttei välittäny, ajo vaan poes ja anto jälkitarkastulapun mukkaan! No seuraavana päivänä isäntä sitte ite kävi katastamassa auton, samalainen keli ja varsin tiputti vettä pohjasta ku lämpimään halliin pääs, ja sama juippi taas auton alle. No nyt ei ollukkaa mittää vikkaa, eikun auto ajoon ja hyvää matkaa... en oo sen tappauksen jälkeen a Katsastusta suosinu! ihme juttuja nääs ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mieli tekisi viedä saada joku tietty konttori sellaiseen maineeseen, ettei kukaan veisi mitään epäkuntoisia paskoja sinne ollenkaan ja ainoastaan uudet autot välivuoden jälkeen ja sellaiset jotka on varmuudella laitettu viimeisen päälle kuntoon..ois kiva nähä kun yritetään väkisin saada hylkyä ![]() Eikä tietysti anneta periksi mistään keksitystä viasta, vaan katsottaisiin asian laita loppuun asti!! ![]()
__________________
KYM |
#5
|
||||
|
||||
![]()
konttoreilla on todellakin hylkyjen prosentit ja herättää AKE:n huomion jos normaalista poikkeavaa.
täällä joensuussa tunnetusti on perhanasti konttoreita,kilpailua,halvat hinnat ja sitä myötä eräs nimeltä mainitsematon konttori kalastaa rahaa juuri uusintanäytöillä.paljon autoja joissa ei oikeesti mitään vikaa ja leimalla nysvätään se vika väkisin...esim vuoden 2004 pösö jossa oli edellisellä leimalla tukivarren pusla sökö,vaihdettiin merkkiliikkeessä ja tuli leima mutta vuotta ja 2tkm myöhemmin samalla konttorilla hylky kun on tukivarressa väljää ja jälleen aikaa merkkiliikkeesen jossa sit kieltäytyivät sitä vaihtamasta kun on täysin virheetön.....lausunto mukaan,konttorille ja taas on autossa leima. onkos tää nyt sit oikeeta touhua...?
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia työvaloista??? | PeteTurku | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 30.03.2008 14:36 |
Vielä kerran työvaloista | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.10.2006 20:01 | |
vielä työvaloista | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.10.2006 17:20 |
Kymysys työvaloista | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.05.2006 16:00 |