![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
älä hyvä mies kardaanijarrua poista .tein itsekin samoin gr takalevyt sopii suoraan pulttijakoon sovittelin jo.ei tarvi turhaan sovitella mitään vaijereita taakse .toki mielipiteitä on monia ja kukin tekee kuten itse haluaa.tapsa4x4 mullekin neuvoi tuon jarrupaketin
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tarviikos piäsylinterille tehä mitään taikoja tuossa muutoksessa, tahi lisäillä paineensäätimiä takapiiriin.
Kartaanikäkkäristä en luovu minäkään.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
orkkis paineen säädin riittää taka levy jarruile ainakin on hieman pienenmät kuin noi patrollin omat satulat.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Beejiihin levyt taakse | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.02.2007 12:19 |
| O: Patroliin (taakse) pyöränkaaren levittäjät | VonLeka | O/M/V Muut | 2 | 06.04.2006 20:48 |
| levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |
| HJ-60 levyt -> BJ-40 & HJ-60 kone -> BJ-40 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2004 16:19 |
| Vialliset levyt | Lars | URL | 0 | 25.04.2003 20:41 |