![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
mutta turha seon täällä jankkaa ja muuallakaan, uusia lakia/veroja tulee ja niitten mukaan me pienet vaan katkerina sitten.. pakkohan seon maksaa vaan tai alkaa olee maksamatta mielummin se että ajais jollai ekomobiililla hybridi mobiili säästöporsas
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
poistasivat autoveron ni ihmisillä vois olla varaa ostaa ympäristöytävällisiä autoja nyt niillä rikkailla on kyllä vara sellaset ostaa ja saavat vielä vero helpotuksia normaali ihmiset ajaa vanhoilla ja maksaa enemmän veroja...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja siellä ei kaikkista osista/tarvikkeista tarvii maksaa 90%kate niinkuin suomessa.. mitä myyjät väittävät sen olevan veroja..ja että ei oikein pysty antaa alennusta,niin silloin ei tienais itse niin hurjia. sitte viellä kun poistais bensasta sen 80%vero osuuden,tai käyttäis niitä rahoja tienhoitoon ym,mutta kun 90% autoista saatava tulot ohjataan muualle
|
||||
|
||||
![]()
Ossaisko joku tehä topikkia seuraavia vaaleja varten et ketä kannattaa äänestää. Tarkotan: henkilö, puolue, mielipide ja luonne tai jottain ylleistä.
Meitäki harrastajia( kaikenmaailman autoharrastajat) alkaa löytyä aika paljon, niin ois kiva tietää ketkä ois semmosia joita vois äänestää. |
|
||||
|
||||
![]()
sama seon mitä ja ketä äänestää,sama lopputulos ja täällä sitten kinataan taas ku ollaan tyytymättömiä
![]() mutta jos oikein yrittäis ja jaksais niin joka autofoorumilla ku olis oma topikki j amielipiteet ketä ja mitä ja miksi niin vois saada aika äänivöyryn jollekkin..
|
||||
|
||||
![]()
Tätä äänivyöryä mie hajen
|