![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eiköhän toikin päätös niellä taas suuremmin vastustelematta. ![]() MUTTA Jos joku ryhtiliike syntyy ja mennään parkkiin eduskuntatalon eteen viikoksi niin Hep olen mukana. ![]() Nykyinen polttoaineen hinta veroineen kattaa kyllä sen että mitään lisäkorotuksia ei tarvita. Tämäkin vero on keinotekoisesti rakennettu siinä pyhässä hengessä että pelastetaan maapallo. Luonnollinen poistuma kyllä todellisuudessa hoitaa pois nämä suuripäästöiset ajoneuvot.... Kuin monta 70 luvun Mustamaijaksi nimettyä Transittia esim teidemme päällä enää liikkuu. Nopeuttaahan toi vero kyllä poistumaa. Mutta samalla kun täytyy ostaa uusia kulkineita niin niiden valmistamisesta syntyvä saastekuorma on suurempi kuin.... päläpäläpäläpö Enivei Parkkeeraan jonku maastolaitoksen mielelläni eduskuntatalon eteen jos tästä saadaan ryhtiliike aikaiseksi. Yksin sinne on turha parkkeerata ilman mätien perunoiden tai lannan kuormaa jonka voi sinne kipata. Uutisarvo ei muuten olisi riittävä. päläpälä..
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mukana ku peräpukama,en ehkä yhtä mukavana,mut kuiteski vaikk heti huomenna.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Niva oli sittenkin parempi valinta kuin vanha suurempi maasturi
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tämä "päästöpohjainen" eli siis kokonaismassan mukaan perustuva verotus ei ole mielestäni onnistunut ja itsellä ainakin näillä näkymin loppuu kyllä nyt sitten nämä harrastukset ja varmaan yleisellä tasolla tosiaan nuo tiellä toisia auttamaan pystyvät maasturistit muuttuvat entistäkin harvinaisemmiksi, eli ei hyvä. Monelle vähävaraisellekin maasturi voi olla monella eri tavalla suorastaan välttämättömyys. Täällä olisi helkutin kovia ja hyviä perunoita tiedossa, ei valitettavasti mätiä ensinkään ja missä tahansa ideassa joka voisi auttaa tuossa "verouudistuksessa" tai sen mahdollisessa järkevöittämisessä olen mukana onko jonkun mielestä ko. verouudistus joltakin osin onnistunut, ts. onko jonkun mielestä siinä edes jotakin hyvää? Viimeksi muokannut Urbancityboy : 19.11.2009 16:06 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
mites tuo vero ku jotkut on rekisteröiny linkit erikoisajoneuvoks ja jotkut on matkailuautoja?halpaa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Näin niitä päätöksiä tehdään:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
VIDDU....siis tuleeko kevyt kuorkkeihinki jotain PASKAA viimeistään 2016????
Eikä varmaan auto, vaikka on N2G (maastokuorkki) ???
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 --- --- Cadillac DeVille -67 --- Polaris Sportman 550XP |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ovat tyhmät suomalaiset itse äänestääneet sinne noi paskiaiset..sitten itketään jälkikäteen..ja taas äänestetään
ja valitetaan.. sama juttu uudestaan ja uudestaan.. jättäis äänestämättä alkais muutoksia tuleen
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#9
|
||||
|
||||
|
mistäpä sitä olisi tiennyt äänestäessä että millaisia kusipäitä niistä eduskunnassa tulee... Tuo veromuutos kokonaisuudessaan on kyllä ihan järjetön. Joka tapauksessa autojen luonnollinen elinkaari hoitaa sen, että "vanhoja ja saastuttavia" on kohta enää harrastekäytössä ja loput on paalissa.
Järki hoi.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lakiuudistushan on pitkälti autotuojien lobbaama. Suomi on kait linjannu poltiikkansa niin, että Suomesta tehdään liikenteen päästöjen osalta esimerkkimaa. Ostetaan kaikki joku hyrbiidi (mihin ei saa laittaa edes peräkärryä) niin maailma pelastuu (tai siis Toyotan talous pelastuu).
Tämä vaan tarkoittaa sitä, että yhä useampi harrasteauto liikkuu enää siirtotarrojen kanssa. Ei kannata pitää kilvissä. Saa nähdä kuinka kauan sitä pelleilyä saadaan jatkaa. Se loppuu siihen, kun joku tappaa itsensä siirtotarroilla liikenteessä olevalla vehkeellä. Itte hiukan kauhulla odotan kuinka kalliiksi tuon Wagoneerin omistaminen tuleekaan. Onneks ei oo dieseli joten sitä veroa ei kaadu niskaan. Se harrasteauto määritys pitäisi saada aikaiseksi. Tuossa kun tosissaan ajattelee ei tuolle Wagolle juuri yli 30 päivää vuodessa ajoja tule. Kyllä kukkaron pitää olla tosi hyvässä kunnossa, jos joku tosissaan kuvittelee, että tuolla ajelee 100km päivittäistä työmatkaa. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eikä kukaan yksin mitään pysty tekeen![]()
|