Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 19.11.2009, 12:12
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offijädä Näytä viesti
Otin kuskinpuolen raidetangon pään olkavarresta irti sit pyöritin vaan sitä kuskin puoleista niveltä raidetangossa. Apumiehen puoli pysy paikallaan.
No mut, meinaaks sä että kun laittaa raidetangon takas paikalleen niin se apparin puolen rengas pysyy paikallaan nojoo, nyt loppu nämä mun ala-arvoisen surkeat vitsit.. Hyvä että pelittää nyt.


Tosin tosta kuvasta huomaa hyvin että on akseli turhan takana. Tollasella korotuksella alatukivarsien tarttis olla edessä n.3cm pidemmät kuin alunperin että akseli olisi alkuperäisellä paikalla. Ja sitten taas että casteri ja pinionikulma olisi kohdallaan niin ylätukivarret tarttis olla reilun sentin pidemmät. Ihmettelen suuresti jos ei etukardaani täristä ollenkaan..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King cap täristää pesuvi Tekniikka & Jutustelu 4 23.01.2009 17:29
Jos auto tuntuu liian leveältä... TimoV Linkit 4 24.01.2008 01:30
Roki täristää edelleen nelivedolla dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 0 12.12.2006 16:16
HILUXI TÄRISTÄÄ?? Tekniikka & Jutustelu 12 26.07.2006 19:14
Sukisuki täristää geswas Tekniikka & Jutustelu 17 23.03.2005 17:32


Sivu luotu: 07:02 (GMT +2).