![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
, helmapalkit ois nyt sit hitsattu molemmat ulkopuolelta, ja takasisälokaritkin rupeis olee koht valmiit.'Työnjälki on aika karseeta, mut samapa toi kun tuolla kuitenkin ajetaan taas kylki maata vasten. Kyljet on laanattu valmiiks jo hitsaamalla ni ei tarvi puihin nojailla. ![]() ![]() Ai että, rupee näyttää siltä et se saattaakin valmistua aikataulussaan eli vuonna 2015. ![]() Ja onnistunut vielä tekemään Suzukista entistäkin ahtaamman sisätiloiltaan, just saattaa puunsuojaliina mahtua kyytiin, nyt voi olla ylpeä!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
älä nyt huijjaa uskovaine mies. laita kuvia nii uskotaa
__________________
Montenegro #65 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tarkottaaks tää nyt sitä et pitää valita kisoihin kyytiin joko puunsuojaliina tai kartturi? =P
__________________
Montenegro Off Road Club |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tänään tein apukuskinpuolen sisälokarinkin valmiiks ja kevennyksen nimissä (poistettuna peltinä) siirtyi pyöränkaari 10 cm ylöspäin. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Bolsoi problem...
Takaiskarien yläpään kiinnitys, tulevat 15 cm runkopalkin yläpuolelle, tekisikö putkesta "jenkkityyliset" iskarin kiinnikkeet (ei muuten pysy putkipokkarikaan käsissä...) vai taittelisiko levystä...? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Putki on hyvän näköne, eikä liene niin paljon haittaa sisätiloissa?
Meinasitko tehä sellasen mihin tulee molemmat kiinni, vai erilliset? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
putkesta. muutama harjotus veto putkipokkarilla, niin rupee luonnistumaan... ei siihen hommaan tarvitse olla ydinfyysikko...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Eli tämmöinen oli ongelma.
Jos siihen tollaset putket laittas, ahrmi kun ei oo kunnon taivutinta ja 180 asteen lestiä. Ei muuten takahudlariin liikaa tilaa jää kun pellitykset viel tekee ja vinssille huoltoluukun. ![]() Hyvin tuntuu renkaatkin kääntyvän kahdella raidetangolla. Tohon raidetangon ja perämurikan väliin pitäs viel panhard tanko saada sovitettua. Hyvin saa ohjausvarrenkin nousemaan noilla hysteerivarsilla, ottaa vaan runkopalkkiin melkeen kiinni! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |