Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2009, 21:47
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Hyvin edistyy, kun hitsaillee ja samalla radiossa pölisee ?
Joo , helmapalkit ois nyt sit hitsattu molemmat ulkopuolelta, ja takasisälokaritkin rupeis olee koht valmiit.'
Työnjälki on aika karseeta, mut samapa toi kun tuolla kuitenkin ajetaan taas kylki maata vasten.
Kyljet on laanattu valmiiks jo hitsaamalla ni ei tarvi puihin nojailla.
Ai että, rupee näyttää siltä et se saattaakin valmistua aikataulussaan eli vuonna 2015.
Ja onnistunut vielä tekemään Suzukista entistäkin ahtaamman sisätiloiltaan, just saattaa puunsuojaliina mahtua kyytiin, nyt voi olla ylpeä!

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2009, 22:20
R-Lempiäinen:n Avatar
R-Lempiäinen R-Lempiäinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.08
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 102
Perusasetus

älä nyt huijjaa uskovaine mies. laita kuvia nii uskotaa
__________________
Montenegro #65
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2009, 14:11
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ja onnistunut vielä tekemään Suzukista entistäkin ahtaamman sisätiloiltaan, just saattaa puunsuojaliina mahtua kyytiin, nyt voi olla ylpeä!
Heh, meillä tulipelti siirty 10-15 cm sisäänpäin. Jalkatila, mikä se on
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2009, 22:53
Kruuse:n Avatar
Kruuse Kruuse ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.07.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 584
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ja onnistunut vielä tekemään Suzukista entistäkin ahtaamman sisätiloiltaan, just saattaa puunsuojaliina mahtua kyytiin, nyt voi olla ylpeä!
Tarkottaaks tää nyt sitä et pitää valita kisoihin kyytiin joko puunsuojaliina tai kartturi? =P
__________________
Montenegro Off Road Club
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.11.2009, 22:58
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kruuse Näytä viesti
Tarkottaaks tää nyt sitä et pitää valita kisoihin kyytiin joko puunsuojaliina tai kartturi? =P
Ei, kyl siel kaks penkkiä on muttei juuri minkäänlaista tavaran säilytystilaa takana.
Tänään tein apukuskinpuolen sisälokarinkin valmiiks ja kevennyksen nimissä (poistettuna peltinä) siirtyi pyöränkaari 10 cm ylöspäin.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.11.2009, 23:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Bolsoi problem...
Takaiskarien yläpään kiinnitys, tulevat 15 cm runkopalkin yläpuolelle, tekisikö putkesta "jenkkityyliset" iskarin kiinnikkeet (ei muuten pysy putkipokkarikaan käsissä...) vai taittelisiko levystä...?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.11.2009, 07:20
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Putki on hyvän näköne, eikä liene niin paljon haittaa sisätiloissa?

Meinasitko tehä sellasen mihin tulee molemmat kiinni, vai erilliset?
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.11.2009, 09:26
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

putkesta. muutama harjotus veto putkipokkarilla, niin rupee luonnistumaan... ei siihen hommaan tarvitse olla ydinfyysikko...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.11.2009, 21:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Eli tämmöinen oli ongelma.

Jos siihen tollaset putket laittas, ahrmi kun ei oo kunnon taivutinta ja 180 asteen lestiä.

Ei muuten takahudlariin liikaa tilaa jää kun pellitykset viel tekee ja vinssille huoltoluukun.

Hyvin tuntuu renkaatkin kääntyvän kahdella raidetangolla.

Tohon raidetangon ja perämurikan väliin pitäs viel panhard tanko saada sovitettua.

Hyvin saa ohjausvarrenkin nousemaan noilla hysteerivarsilla, ottaa vaan runkopalkkiin melkeen kiinni!
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 23:19 (GMT +2).