![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Oliskohan etukardaani joka jyristää?
|
||||
|
||||
![]()
mahdollisesti.. joku kardaani tuntui hieman olevaan klappia,kun oli auto nosturill toissa viikonloppuna olin vaan niin päissäni etten muista yksityiskohtia
![]() kaveri kyll rasvasi kaikki nipat lauantain,mutt tänään kokeilin ajossa niin oli meteliä viellä..pitää huomenn nostaa auto jos jaksaa ja kokeilla..
|
||||
|
||||
![]()
Ja yks on et jos se kardaanin nivel on liian jyrkässä kulmassa/nivelet eivät ole oikeassa asennossa.
|
||||
|
||||
![]()
Etukardaanin liuku sen verran väljä että jurnuttaa.... monella on soa patessa samaa onkelmaa kun liuku tulee enempi ulos.
|
||||
|
||||
![]()
luulen että se liuku,koska se tuntui hieman väljältä muistaakseni,en kokeillu sitten rasvauksen jälkeen miltä se tuntui..kun kaveri oli siel rasvaamass sillä välin kun työvaloja kytkin..
miten sen saa sitten ehostettua/korjattu tai mikä pitää vaihtaa.. ja ei kai se jurnutus haittaa kovin paljoa?vai? ainoo ett pitää aina ajaa navat auki ettei tarvii kuunnella tota metelii
|
||||
|
||||
![]()
Mites Olkun soapate käyttäytyy nelikolla ajettaessa?
Jurnuttaako vai meneekö niinkuin ilman soaakin.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol kumma vika | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.08.2009 04:57 |
Jurnutus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.04.2009 10:46 |
Tiellä ajaminen napalukot päällä? | hifilux | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.11.2008 09:47 |
O: Nissan Patrol 3.3d napalukot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.11.2007 16:19 | |
napalukot päällä ajelua? | Olppa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 05.06.2006 08:34 |