Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2009, 09:22
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 437
Perusasetus

Mistään en mitään tiedä, mutta ehdotan viallista termostaattia. Itselläni Opelissa samat oireet, ja termari se vain jumitti.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.11.2009, 10:22
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Perusasetus

Termari uusittu,vesipumppu uusittu
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.11.2009, 11:20
BerttaMikke BerttaMikke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.08
Sijainti: Oulu
Viestit: 102
Perusasetus

Termari vikaa noissa oli kyllä itselläkin. Onko varmasti oikein päin ja oikean lainen. Tarvike termarit ei aina toimi.
Lämpiääkö putket, sillähän sen tietää.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.11.2009, 11:38
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Perusasetus

Putket lämpiää,kennolle menevä on lämpimämpi(kuuma)kuin pois tuleva.
Paikallaan hönkii hieman lämpöö,mut ajossa ei.
Koneenlämmöt on ookoo
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.11.2009, 12:07
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

lämppärin kenno paskainen/osin tukossa.vaihto uuteen tai yrittää liottaa paskat pois ja huuhtelee "vastakarvaan".puhdistus myös päältäpäin.käytin ite jeepissä liuotinpesua jonka laitoin letkujen avulla kennoon tunniksi ja huuhdellessa tuli melkoista juttua,oli TODELLA likainen.nyt jo vähän lämpiää mutta ei kuitenkaan hikimaja.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.11.2009, 12:28
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Lämppärin kalibrointi testerillä on joskus auttanut noihin, sen sai jotenkin tehtyä nappuloillakin, mutta silloin ilmastoinnin tulee toimia virheettömästi, muuten on seurauksena loputtomasti vilkkuvat merkkivalot taulussa, jos ei viilennystesti onnistu.

Sehän on sähköisesti ohjattu lämppäri noistä pyörivistä nupeista huolimatta...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Automaatin lämmöt? / mittareista SoSo Tekniikka & Jutustelu 22 29.08.2005 08:15
Koneen lämmöt korkeallako? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 43 23.08.2003 17:21


Sivu luotu: 08:54 (GMT +2).