![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() TCU:n 10A sulake oli ehjä ja laatikko kyllä toimii ihan normaalisti, ainoastaan power shift nappi meni mykäksi siinä ensimmäisen sulakkeen palamisessa....ja nyt oli sitten mittariston sulakekkin kärähtänyt, ja kärähtää nykyään heti kun virrat laittaa päälle (eli yhtäaikaa sen vaihdellatikon sulakkeen kanssa). Pitää riipasta koetaulu pellolle ja pitää pienen mietintäillan noille johdoille, kun näyttäis olevan meleko reippaasti edellisen omistajan kytkentöjä&ohituksia + alkuperäisiä johtojakin katkottuna 8kpl sulakerasian lähettyvillä ![]() Mutta se kytkentäkaava olis nyt kyllä paikallaan....pukkaan yv:tä tulemaan ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noi edellinen-omistaja-teki-itse-päin-helvettiä- viritykset on aina hienoja
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No niin se vaan homma jatkuu.....
Purin koetaulua ja ihmettelin (ylimääräisten) sähköjohtojen määrää ja vaihtelin rikkinäiset lamput ja sain lopputulokseksi: ABS:än merkkivalo syttyy palamaan heti kun autolla lähtee ajamaan ![]() Jatkokysymys koskien koko auton toimintaa: Kuuluuko abs:än pumpun murahtaa noin 2-3sek jokakerta kun jarrua painaa? Ja mistä pääsee käsiksi vaihdelaatikon asentotunnistimeen ja pakkivalo anturiin? (liittyy tuohon laatikon sulakkeeseen ja pakkivalot ei ole toiminut sulakkeen vielä ollessa kunnossakaan) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei kuulu. Sulla kun on tuo Bendixin haista-paska-absisysteemi, niin ihan oikeasti kannattaa heivata se mäkeen ja korvata normijarruilla nyt, kun olet vielä hengissä...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Päivitystä tähänkin ongelmaan. Eli vika löytyi laatikon ropun paukkumiseen.....niinkin yksinkertaisesta paikasta kuin koneen ja rintapellin välistä! Eli laatikolle menevät sähköjohdot oli vedetty laatikoöljyn mittatikun lähettyviltä nippusiteellä niin kireälle että yksi johto oli hinkkaantunut puhki venttiilikoppaa vasten
![]() Mutta tuohon abs juttuun pitääkin paneutua hieman enemmän...eli pikapuoliin näppäilen tilausta muutos palikoille ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ok! Eli tätä tässä vähän hainkin, että mitä tuossa oikeasti tapahtuu kun koko "hieno" järjestelmä heittää "vapaalle". Kaveri vaan sanoi että ainakin chevy vani on lähes pitelemätön kun tehostus jarruista katoaa ja minä kun en ole aiemmin jenkeillä ajellut (jos ei nyt grand voyageria lasketa) niin ei osaa edes ajatella mitä tuossa voi tapahtua, kun tähänastiset saksalaiset ja venäläiset autot ei ole tehneet mitään ihmeellistä vaikka tehostin pelistä katoaakin (paitsi että poljinvoima kasvaa vastaavaksi kuin normaaleissa rallivehkeissä)
Mutta jos nämä cherokeen jarrut tosiaan tekee ihan mitä sattuu, niin tilaus alipainetehoistesiin jarruihin lähtee välittömästi ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" | tare | Maasturiprojektit | 504 | 03.09.2015 06:35 |
Cherokee XJ "Pimp my Jeep" -Projekti | asvirkku | Maasturiprojektit | 64 | 13.06.2011 14:02 |
Myydään Jeep cherokee,2"korotus,31"renkaat, 1700e | patroloffroad | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.01.2009 19:37 |
Myyty Jeep TML vateet 15".lev10" -44et, jako 5x4,5" UUDET | Kimpsu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.09.2008 11:18 |
Jeep Grand Cherokee "WJ" | Nex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2008 18:39 |