Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.11.2009, 07:41
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/

tuolla jotain kuvia LN110 liittyen...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.11.2009, 23:32
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Thumbs up

Nyt iloisesti jo 3000km takana turbotuksesta ja todella loistavasti toiminut.
Polttoaineen kulutus tippui, eikä tarvii enää joka mäessä ruveta sätkää kääntämään
n. viikko sitten luukutin n.2 bar paineilla ja sen jälkeen huomasin et toiminta tasoittui huomattavasti. (olikohan kenties karstoja)
Ahtopaineet tulevat mukavasti pakopaineiden perässä 0.2-0.3 bar. aikaisemmin viive jopa 0.5 bar.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.12.2009, 19:35
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Thumbs up

Jeps Jeps...

Kyl hilux turbon kestää mut turbo ei hiluxsia, sano tänään turbo työsopimuksen irti 2,5 bar ja sano poks.

Mut laitoinpa uuden ja matka taas jatkuu
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.12.2009, 23:02
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Älä muuta..


VISERRÄ! kuulemma ei ahtimet mitenkään yleisesti kestä suuria paineita.Itselleni remontoin toista konetta johon tulee cossu escon kisa ahtimesta tehty solmu.Ahdinpajan äijä sano et tiivisteet ei vakiona kestä kun 1.5 bar paineet jonka jälkeen hajoaa.No sihen saa kyl palikat joilla kestää yli 3bar..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.02.2010, 20:39
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Talking

Katsastus / Dyno


Nyt on hifistelty konehuone siihen pisteeseen että vois viedä katsastus konttorille loppuviikosta (jos kerkeää). Aika varattuna torstaiksi dynoon, onkohan lappu kauan voimassa.

Kerkes vaan unohtumaan et minkä koneen otan vertailu kohteeks katsastukseen/dynoon.

Viimeksi muokannut pesix : 18.04.2010 14:38
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.04.2010, 14:38
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

bleedi


Nyt on bleedi paikallaan ja saapi säädellä mielensä mukaan kun tarvitsee enemmän potkua.
Normaalisti paineet ajellessa 0.7 paikeilla ja ruuvia kun naksauttaa pari kertaa niin päästään 1.5 paikkeille.
Kunhan saan letkua niin viritän ruuvin kajuuttaan niin ei tarvii konehuoneessa käydä ruuvailee.

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.04.2010, 14:44
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Jouset


Jousetkin on lässähtäneet vuodessa jo ihan saatanasti, eikä takominen enää kiinnosta joten uudet täytyypi ostella,
jos jollakin ei nurkissa satu pyörimään ylimääräisiä korottavia jousia. Eli tarjota saa jos sattuu löytymään.
Noin 3 tuuman korotus jouset olis tarkoitus pistää alle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hilux ln 110 turbotus. hiluix Tekniikka & Jutustelu 115 13.04.2015 19:11
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 00:45 (GMT +2).