Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2009, 20:01
tool tool ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.01.09
Sijainti: west coast
Viestit: 6
Perusasetus

Ja pyöränkulmat menee varmaan säätöön, nostipa keulaa sitten tavalla tai toisella...? Meneekö myös camber-kulmat metsään pahastikin korotuksen yhteydessä? Onnistuuko sen säätö mtenkään?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2009, 20:04
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

onnistuu ainakin auraus säätö,camber ei varmaan..ei se auraus eikä muu mielestäni muuttunu pajerossa eikä runnerissa kun korotin niin että olis tarvinu säätää
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.01.2010, 22:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.065
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CCM1 Näytä viesti
onnistuu ainakin auraus säätö,camber ei varmaan..ei se auraus eikä muu mielestäni muuttunu pajerossa eikä runnerissa kun korotin niin että olis tarvinu säätää
Hiluxissa/4Runnerissa voi säätää kaikki kulmat edessä: camber, caster ja auraus. Ja sdoreilla menee auraus n. 3 cm aurauksen puolelle! Hullu ajaa ja kumit sulaa kesällä alle. Mutta helppo säätää (jos säädöt liikkuu).
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.08.2011, 19:24
villesie villesie ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 14.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 3
Perusasetus

Siis käykö nämä -02 4wd hiluxiin? Vai mistä saan sellaiset jotka käy?


http://www.toyteclifts.com/index.php...mart&Itemid=77


Kiitos!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2009, 23:38
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tool Näytä viesti
Ja pyöränkulmat menee varmaan säätöön, nostipa keulaa sitten tavalla tai toisella...? Meneekö myös camber-kulmat metsään pahastikin korotuksen yhteydessä? Onnistuuko sen säätö mtenkään?
LN110 on varsin herkkä muutoksille, kannattaa säädättää aina kun jotain muutetaan.N170 -02 alkaen ei ole kovin herkkä sauvojen kääntelystä, omassa ei muuttunut mihinkään tuollaisella 2" nostolla. SDORIn palikat muuttaa etupään kulmat AINA, eli säätöön. Saattaa olla tuskaisa projekti, omassakin oli yksi alatukivarren pultin kumipusla ruostunut kiinni ja eihän ne liikkeessä sille mitään tee kun menin kulmia säädättämään. Moskaa ja irrotusölppää ja uusi epäkesko pultti + mutteri tilaten.Ehdottomasti paras tapa silti nostaa keulaa, säilyy ne vähät joustot. 1" palikoilla riittää vakioiskarit, 1½ palikoihin pitää ettiä pidemmät tai jotain jatkopalikkaa iskariin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.11.2009, 00:02
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

1,5" palikoilla menee kulmat niin pilalle että aina kääntäessä muuttuu. itsellä kokemusta niistä ln110:ssä. suosittelen max 1" palikoita tai suosiolla jäykkää etu akselia. jo 31" renkailla ja näillä palikoilla apusimpukka antaa periksi. itellä on 35" renkaat ja 1,5" palikat ja seuraava operaatio on jäykän etuakselin vaihto. kulmat ei pysy yhtään kohdillaa ja apusimpukka taipuu vaikka siihen on hitsattu vahvike.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.11.2009, 11:50
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

ittellä taitaa olla noi matalemmat sdorit ja pitemmät trailmasterin iskarit,niin ulosjousto parani huomattavasti,ainut että saa nähä mitä katsuri sanoo kun nostaa keulan ilmaan niin rengas ottaa ihan aavistuksen tukivarteen kiinni,pitäs tehä jotku stopparit ettei pääse nii paljon ulos joustaa,viime leimalla oli vakio iskarit ja sdorit niin ei tainut edes huomata niitä sielä keulassa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.11.2009, 09:40
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

vähän parani kun laitto muutaman prikan pohjaanlyöntikumien ja rungon väliin,ongelmahan korjaantus täysin jos ois vanteet missä ois eri ET tai wheelspacerit,juuri missään tilanteessa ajossa kumi ei tosin pääse ottaa kiinni toho ylätukivarteen,paitsi sillon jos nostaa tunkilla keskeltä keulaa.Rengas kyllä pyörii käsillä hyvin jättää vaan pienen raidan kumin kylkeen mietin että mitä katsuri sanoo siitä,kun koittaa laakeri välyksiä.
Ei jaksais alkaa vaihtaa vakio renkaita leimalle......
http://img486.imageshack.us/img486/5832/17gb4.jpg kuva ei ole omasta autosta
ongelma selittyy tossa kuvassa,eli ylätukivarren ja renkaan välii jää pieni rako,joka oli vakio iskareilla vähä suurempi.

Viimeksi muokannut diakka : 08.11.2009 09:46
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin vääntösauvat Tekniikka & Jutustelu 37 21.04.2009 20:21
Hilux D4D ei käy Rekkules Tekniikka & Jutustelu 7 28.01.2007 21:12
hilux Tekniikka & Jutustelu 1 15.04.2006 01:50
M. Hilux 4X4 vm.90 iroc O/M/V Muut 2 10.04.2005 10:03
M:Hilux 4X4 2.4d -88 O/M/V Muut 0 08.04.2005 18:24


Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).