![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juuei ainakaan japskiosia kannata lantikkaan lähtiä laittamaan! Kyllä ne rangen akselit on siihen hyvä valinta. Leveys voi olla ongelma? Offia jos ajaa, niin vahvempaa vetotikkua ja arppia.. Rooverin kasikone tietty ja rangen vaihteisto, niin saa jatkuvan nelivedon samalla- paranee ajettavuuskin. Tuleeko kilpipeli? silloin voi olla vaikeaa tuon moottorin kanssa, koska lyhyttä lantikkaa ei ole tehty kuin neloskoneella. Pitempää 109ä on kuutos ja kasikoneella, mutta eipä niissäkään teho juuri päätä huimaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tosin vain vajaa kolmekymmentä, ja nekin on perus neloskoneisen runkonumeroilla, kun tehdas on ne muuttanut perusmallista. Lisäksi on valmistettu kolmelitraisella roverin kuutosella lentokenttäkäyttöön. Ai niin, ja yksi on tehty kuningattarelle kiillotettuilla pintapelleillä, ja kasilla. Vaan kerroppa se konttorilla, varmasti uskovat...
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Seriesten kanssa kai suurin vertailumoottori on se FC:n kuutospensa ? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuolta lisää visioita:
http://www.stage1v8.org.uk/ Lainaus:
Kaksi (neljästä) tiedetään Englannissa.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pitkä Suikka "Panda" | kuningaskulkuri | Maasturiprojektit | 56 | 08.02.2010 17:27 |
Lantikan öljynsuodattimesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.07.2009 22:52 |
O:Lantikan etupenkit | Niilo | O/M/V Muut | 6 | 29.01.2005 23:48 |
Lantikan korotus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.01.2005 20:10 | |
O: Lantikan 2.25 bensakone | O/M/V Muut | 0 | 13.01.2005 08:54 |