![]() |
Lantikan visiot
Lantikka seisoo pihassa ja äijä on toimetonna. Siispä keksikää mitä 88lantikalle tehtäs? Oma vointi ei vielä ainakaan mahdollista kovin suursuuntasia monstergarageja. Mutta ei se ainakaan parane tuolla pihan nurkassa seistessä. Rangen akselit ja 8pata vai mitä? Jotaki pitäs keksiä, aikaa kyllä on :)
|
Nimimerkki Bruno laittoi lyhyeen lantikkaan patrollin tekniikan. Akselit, laatikot, ja koneen. Ahdasta oli, tietysti. Haulla varmaan löytyy se tarina.
Edit: Löytyihän se, kaikki kuvat on vaan kadonneet bitti-avaruuteen: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29152 |
Ei nyt niitä rangen akseleita ainakaan! Mitä enemmän saat korvattua sitä Lantikkaa mieluusti Toyotalla niin kyllä siitä auto palikka kerrallaan tulee :)
Hommaa esim. BJ-75 tontille elimen luovuttajaksi ja siittä kone(turbolla tietenkin) ja voimalinja akseleineen sisään niin aletaan olla asiassa. Nämähän ei ole sitten mitään monstergaragea vaan pientä Lantikan maastokelpoisuuden parantamista. Siispä leimakuntoon se Lantikka ja pidä kirkossakäynti pelinä ja sitten se maasturi erikseen :) |
syntyyks nuilla ohjeilla Lantikasta "lantikka" :o
|
myy lantikka ja osta vaikka amerikkalainen pakettiauto ni seki on parempi maastos ku japsi maasturi.:D
|
On jo amerikkalainen pakettiauto, ja kyllä on häpeäkseni tunnustettava että se on jopa Transitin veroinen riippa mehtäautotiellä...:) Mutta mitään yapanilaista en meinaa laittaa tuohon. Ainoa suunta on länteen. Vakavassa harkinnassa olis rangen akselit levyjarrujen takia ja tietty sitte kierrejouset. Mutta kun pitäs sen verran kuntoutua että pääsis edes auton alle...
|
Juuei ainakaan japskiosia kannata lantikkaan lähtiä laittamaan! Kyllä ne rangen akselit on siihen hyvä valinta. Leveys voi olla ongelma? Offia jos ajaa, niin vahvempaa vetotikkua ja arppia.. Rooverin kasikone tietty ja rangen vaihteisto, niin saa jatkuvan nelivedon samalla- paranee ajettavuuskin.
Tuleeko kilpipeli? silloin voi olla vaikeaa tuon moottorin kanssa, koska lyhyttä lantikkaa ei ole tehty kuin neloskoneella. Pitempää 109ä on kuutos ja kasikoneella, mutta eipä niissäkään teho juuri päätä huimaa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tosin vain vajaa kolmekymmentä, ja nekin on perus neloskoneisen runkonumeroilla, kun tehdas on ne muuttanut perusmallista. Lisäksi on valmistettu kolmelitraisella roverin kuutosella lentokenttäkäyttöön. Ai niin, ja yksi on tehty kuningattarelle kiillotettuilla pintapelleillä, ja kasilla. Vaan kerroppa se konttorilla, varmasti uskovat... |
Lainaus:
Seriesten kanssa kai suurin vertailumoottori on se FC:n kuutospensa ? |
Tuolta lisää visioita:
http://www.stage1v8.org.uk/ Lainaus:
Kaksi (neljästä) tiedetään Englannissa. |
Sivu luotu: 11:29 (GMT +2). |