Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2009, 22:36
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Nonnii, kuvatuksia!

Aikasempaa sepitystä:





Elikkä akselit kotosin -95 dodge ram 2500. Etuakselissa oli vetopyörästö väärässä laidassa=>
akseliputket irti ja vaihto ristiin. Vielä odottelee tukivarsien kiinnikkeitä, ennen kääntöhaarukoitten
paikalleen laittoa. Taka-akseli pohjavärissä ja oottelee pääliväriä, joka pitäs huomen olla noudettavis.



Vanteis 10mm levystä tehdyt keskiöt ja ulommat lukkokehät orottelee samaa väriä ko taka-aksula.



Lava irroettuna.



Uus lava melkee valmis, puuttuu muutama ruuvi ja moottorisahaa perään



Tän päivän saavutus: etupään peltien purku.



Ja viimeiseks pakollinen kaljatölkki kuva. Näyttää jotenki aikas pieneltä toi vajaa 6litranen :/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.11.2009, 10:26
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murikka Näytä viesti
Nonnii, kuvatuksia!

Aikasempaa sepitystä:




Vanteis 10mm levystä tehdyt keskiöt ja ulommat lukkokehät orottelee samaa väriä ko taka-aksula.

Mikä toi härön näkönen juttu on tossa pitemmässä akseliputkessa?

kuis nois suorasta levystä tehdyt keskiöt kestää, oon lueskellu että taipuilevat aika helposti verrattun orkkistyylisiin muotoon prässättyihin?

Ja takapuskurin tarra on ihan parhautta tälläsessä autosa. Ois kiva nähä jonku vannoutuneen crv-maasturistin ilme liikennevaloissa tämmösen takana kun lukee ton tekstin..! :-)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.11.2009, 13:04
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Mikä toi härön näkönen juttu on tossa pitemmässä akseliputkessa?
CAD (center axle disconnect) = eli "napalukko"
alipaineella liikuteltava holkki joka katkaisee vedon toisesta vetarista.

sama holkki on muuten XJ/YJ/MJ Jeepin Dana 30:sessä

tuleeko tuohon täyspitkä vetari ton systeemin tilalle, vai kemppiliimattu holkki?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.11.2009, 13:09
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
CAD (center axle disconnect) = eli "napalukko"
alipaineella liikuteltava holkki joka katkaisee vedon toisesta vetarista.

sama holkki on muuten XJ/YJ/MJ Jeepin Dana 30:sessä

tuleeko tuohon täyspitkä vetari ton systeemin tilalle, vai kemppiliimattu holkki?
Aika ripulisen kuuloinen systeemi, mun mielestä. Mut voihan se olla hyväkin asia, jonkun mielestä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.11.2009, 15:33
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Aika ripulisen kuuloinen systeemi, mun mielestä. Mut voihan se olla hyväkin asia, jonkun mielestä.
onkos se niin veltto kakatus että ekana danasta antautuu vai jotain muuta ensin?
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.11.2009, 19:13
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Saatto olla kesällä perässä ollu honda-mies ihmeissää, ku tuli lähettyä liikennevaloista swampperit savuten

Aika näyttää, kuinka keskiöt kestää. 16" vanteisii olis tarkotus siirtyä, kun kukkaro antaa periks.
15" mahtuu just ja just pyörimää jarrusatulan päällä.

Aika onneton se cad-holkki on. Ajatuksena olis tehä tilalle vähä järeempi holkki tai sitte jos ne on puol ilmasii, ni vois toimia sulakkeena, sen vaihtoon ei paljo tarvi purkaa.

Kuva


Tänää tuli sit maalailtua pikkasen



Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.11.2009, 20:08
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
kuis nois suorasta levystä tehdyt keskiöt kestää, oon lueskellu että taipuilevat aika helposti verrattun orkkistyylisiin muotoon prässättyihin?
Rakentaja kirjoitti että 10 mm levyä, eli kyllä kestää.

Meillä on pyöräkoneessa ja proto-sisussa kummassakin suorat keskiöt, tais olla 20 mm tavaraa. Pyöräkone painaa tyhjänä 9 tn, ja 5 tn nokalla takapyörät on iloisesti ilmassa. Eli silloin on 7 tonnia per etupyörä kuormaa.

Honda-miehille terveisiä, rotkessa on kunnon meininki.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Project: Amaranth piparix Maasturiprojektit 23 10.02.2009 21:31
Project Loordi II Frohike Tekniikka & Jutustelu 39 07.08.2007 07:59
Project: Bajeero cruiseri Tekniikka & Jutustelu 57 16.04.2006 13:09
Project Entropia Lars Computer Games 4 06.10.2004 01:25


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).