![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nonnii, kuvatuksia! Aikasempaa sepitystä: Elikkä akselit kotosin -95 dodge ram 2500. Etuakselissa oli vetopyörästö väärässä laidassa=> akseliputket irti ja vaihto ristiin. Vielä odottelee tukivarsien kiinnikkeitä, ennen kääntöhaarukoitten paikalleen laittoa. Taka-akseli pohjavärissä ja oottelee pääliväriä, joka pitäs huomen olla noudettavis. Vanteis 10mm levystä tehdyt keskiöt ja ulommat lukkokehät orottelee samaa väriä ko taka-aksula. Lava irroettuna. Uus lava melkee valmis, puuttuu muutama ruuvi ja moottorisahaa perään ![]() Tän päivän saavutus: etupään peltien purku. Ja viimeiseks pakollinen kaljatölkki kuva. Näyttää jotenki aikas pieneltä toi vajaa 6litranen :/
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuis nois suorasta levystä tehdyt keskiöt kestää, oon lueskellu että taipuilevat aika helposti verrattun orkkistyylisiin muotoon prässättyihin? Ja takapuskurin tarra on ihan parhautta tälläsessä autosa. Ois kiva nähä jonku vannoutuneen crv-maasturistin ilme liikennevaloissa tämmösen takana kun lukee ton tekstin..! :-) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
alipaineella liikuteltava holkki joka katkaisee vedon toisesta vetarista. sama holkki on muuten XJ/YJ/MJ Jeepin Dana 30:sessä ![]() tuleeko tuohon täyspitkä vetari ton systeemin tilalle, vai kemppiliimattu holkki? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onkos se niin veltto kakatus että ekana danasta antautuu vai jotain muuta ensin?
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Saatto olla kesällä perässä ollu honda-mies ihmeissää, ku tuli lähettyä liikennevaloista swampperit savuten
![]() Aika näyttää, kuinka keskiöt kestää. 16" vanteisii olis tarkotus siirtyä, kun kukkaro antaa periks. 15" mahtuu just ja just pyörimää jarrusatulan päällä. Aika onneton se cad-holkki on. Ajatuksena olis tehä tilalle vähä järeempi holkki tai sitte jos ne on puol ilmasii, ni vois toimia sulakkeena, sen vaihtoon ei paljo tarvi purkaa. Kuva Tänää tuli sit maalailtua pikkasen |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Meillä on pyöräkoneessa ja proto-sisussa kummassakin suorat keskiöt, tais olla 20 mm tavaraa. Pyöräkone painaa tyhjänä 9 tn, ja 5 tn nokalla takapyörät on iloisesti ilmassa. Eli silloin on 7 tonnia per etupyörä kuormaa. ![]() Honda-miehille terveisiä, rotkessa on kunnon meininki. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Project: Amaranth | piparix | Maasturiprojektit | 23 | 10.02.2009 21:31 |
Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |