![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
onnee projektiin.. ilman muuta säilytä lava.. tuossa lavassa komea muotoilu..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Auto on lahtelaisen pitkänlinjan mopar-gugu Tumen aikoinaan tekemä. Useita kertoja on tuon kanssa oltu samoilla safareilla ja samassa tallissakin oltiin jonkin aikaa. PäHäMan kotisivuilta löytyy vanhaa kuvamateriaalia ko masiinasta.
Stepparilavaa ei todellakaan kannata vaihtaa. Teet vaan putkesta lokarin reunat niin kestää nojailla puuihin. Tuon auton perusongelma on ollut D44 etuakseli. D60 taka-akselissa ei ollut koskaan mitään ongelmaa (lukkona oli detroit) mutta etuakseleita meni useita ja lahden alueelta ainakin loppui varaosat. Ei muuta kun onnea projektille! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kas, täällähän on paljo pussihousumobilistioffareita
,ilmeisesti joutuu vähä puolustella ja perustella lavan vaihtoa, vaik itekki diggaan tota lavaa.Ei se lava ihan niin hyväkuntonen ole ku kuvasta näkyy, ruostetta ei oikeestaa ole, mut alkaa tehtaan hitsaussaumat pettämään. Oli melko velliä pois nostettaessa ja kaikki kiinnikke paikat revenny. Täl hetkel noi ylimääräset peltihommat ei nappaa ja vielä kun kopassa on vastaavaa "vikaa", ni tehää tähän hätään toi hytti ekaks. Ilmeisesti vajaan parinkymmenen vuoden ryskiminen tiettömällä taipaleella väsyttää vahvemmankin pellin. Illalla tallille ja myöhemmin sit lisää kuvatuksia. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mites toi räikkäwarni jaksaa ton kokoista auto kiskoa?
![]() Jos oot luopumassa siitä niin ilmota ekana miulle?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
15000lbs T-max tuli hankittua tilalle, pitäis sekii kiinnittää auton takapäähän. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Oh bugger...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
laita vaikka privaa jos kiinnostaa.. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Kiitos Tare tarjouksesta.
Pitää kyl ekaks saada oma koppa irti ja tarkastaa sen kunto. Isoa hommaa kopas ei kyl pitäis olla, takaseinä irronnu pistehittsauksista alareunastaa ja yks korinkiinnikkeen kohta väsähtäny ja revenny. Mutta pidetää mielessä! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Tänää saatu vaihteeks jotain pientä tehtyä.
Uretaanilevystä tuli jyrsittyä ja sorvattua jakareihin rungonpään puslat ja 6mm teräslevystä akselin korvake aihiot. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
tätä on pakko seurata, kun ittekin rakentaa oma dodge tosiin ihan katupeli vaan mutta varuksii maasto käytöön myös
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Project: Amaranth | piparix | Maasturiprojektit | 23 | 10.02.2009 21:31 |
| Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
| Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
| Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |