![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo eli samaa kyselisin kuin Tomppakin on kysynyt, eli liitetäänkö noi johdot ( puna/valk ja valk/vihr) vaan toisiinsa tosta säätimen liittimestä ja muut jätetään vapaiksi ? Uutta laturia oon kylläkin vast hankkimassa, mut etukäteen vaan aattelin kysellä ! / Sj410 /
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mul on suitsas boshin 70A laturi säätimellä ja olen ton orkkis säätimen ohittanut kokonaaan.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 01.11.2009 21:16 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt jo muistin katella, no iltahan se on nytkin
![]() Tuostahan selviää myös teho eli 75A. Ei mitään havaintoa, että mistä vekottimesta se on, ostin täältä palstalta käytettynä. Siellä Suzukin alkuperäisen säätimen liittimellä kytkin valk/pun ja valk/vihr yhteen. Laturille menee noista valk/vihr. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noniin !! Nyt pääsen sit asentelemaan mazda 626:tosesta otettuu laturia ! Mut täytyy vaan tehdä uus kiristyslaippa ja hiasta vähän toisesta alemmista kiinnityskorvista et saan ton hihnan linjaansa !!! Kuinka tarkka toi muuten on jos hiukan on eri linjassa toi laturin rissa, syökö hihnan nopeesti ?
![]() t. Late
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja johdothan tossa meni siis niin, että S oni akkutunnistin---> suoraan akun +napaan ja L on merkkivalon johto ! Ja niinkun Tomppakin jo edellä sano, oma jännittensäätimen liitin irti ja liittimeen hyppyjohto -------> http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=44241 jotenkin tolleen ! ( Valk/pun ja Valk/vihr yhteen tolla johdolla ! )
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nonnii ! Kerkes se laturi sitten vähän aikaa Sussukissa pelittään ! Mut nyt on sit sellanen onkelma, et välillä putoo volttimittarin viisari aikas runsaasti.
Aamulla kun auton starttailee näyttää mittari jotain 14,5 Volttii ja kun lyö valot ja puhaltimen päälle niin näyttää jotain 13.5v, mut kun on jonkun matkaa ajellu niin putoo alle 12v ja valot on kun myrskylyhdyt ! Välillä saattaa kyl nousta 13volttiinkin. Mikähän tohon nyt sitten tuli ? Sillon kun laitoin laturin kiinni sai olla auton kaikki sähkölaitteet päällä ja silti mittari näytti n 14.5v ! Laturi on kyl jostain vanhasta varmaa 88 vuoden mazdasta !? Hihnakaan ei kuulostas luistavan muutakun kovilla kierroksilla kaasuttaessa !
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 14.01.2010 18:12 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Laturin oikea kytkentä päävirtäkatkaisijalla. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.09.2007 22:55 |
Laturin kytkentä? | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 16.01.2007 22:25 |
laturin kytkentä | hj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.11.2006 20:56 |
HJ imusarjahehkut kytkentä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2006 11:04 |
Perävaunupistokkeen kytkentä ? | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 07.07.2005 12:13 |