![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itelle kans tulos noi Pajero jakarit taakse ja Ranget eteen. Oisin kyl tehnyt ton banjon valmiiksi ja sitten vasta oikonut sen. vetelee hitsatessa kuitenki jonnii verran.
__________________
|
#2
|
|||
|
|||
![]() no niinkin..Lainaus:
MUTTA banjo oli niin kiero toisesta päästä ettei jakarin korvakoita saanut suoraan kiinni. ja sit jos ois irrottanut jakarit rungosta olisi mennyt niiden asemointi aivan henkimaailman hommiksi. mutta banjo on nyt jo suora ei vielä kuvia siitä ole. mutta nätisti oikeni kun kolosi toista puolta ja hitsasi isolla virralla kolon aina kiinni.. ja maanantaina sitte akseli paikolleen. tänään on pakko ottaa vähä nestemäistä rentouttavaa.. ![]() Terkkuja nanomoussana Artolta.. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Montakohan kertaa tuollanen mahtaa kestää oikomista?
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos tuo akseli ei oikene, mulla olis ylimääränen priimakuntonen etuakseliputki.
Saakelin siistiä jälkeä ![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() kiitos kiitos.. ![]() t: arto |
#6
|
||||
|
||||
![]() tapahtumia
lukkoakseli vei voiton tässäkin rojektissa.
eli ei niitä romuja saa sinne miellyttävällä tavalla vaan pitää tehdä kompromissejä. jos haluaa pitkät jouset+matalan auton+paljo joustoja.. jotenki tuo murkula on noiduttu jo tehtaalla ettei sitä pysty eikä kykene asentamaan omien hienojen visioiden mukaan ![]() kun hullut visiot oli laittaa jakarit mahdollisimman kapealle ja akselin päälle. jotta akseli olisi heilunut hienosti eikä jakarit olisi olleet jousien edessä.. !! Mutta ei sitte niinkö millään ole mahtollista. joten tässä kuvia lukkoakselin voitokkaasta taistelusta.. monenlaisia hienoja jigejä oli tossa. muun muassa pinjonin korvike ja taka/etu akselin korkeus suhdemittari.. ![]() ja tässä heti samantien pahoittelen syvästi tuota sotkua hallisa. sielä on näköjään joku asunu.. pari kuvatusta springareista.. joita ei myöskään saa kovin kiltisti tuonne.. !! ja sitte vielä potentiaalinen konehuoneen kurkistelija iskunvaimennin mallia ylihelevetinpitkä.. ![]() siinä sitte pähkäilyn puutteessa voitte miettiä että mistä kyseinen kauhistus voisi olla kotoisin.. ![]() ja taas jatkuu kuhan vähä jähytellään aivoja välistä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
juu saamaa ittekkii yritin omassa rojektissa mut totesin sitte et on paljon helpompaa kun vaan suosiolla laittaa jakarit akselin alle... ootko muuten miettiny et mahtuuko toi iskari olemaan tuolla jousen sisässä kun akseli on ääriasennoissa? mulla ainakin tekee tiukkaa vaikka on halkasialtaan isommat jouset ja pienemmät iskarit... |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mahtanu edellisen omistajan käytössä tökätä melko raakasti.. kyllä mää luulen et tuo on tämän banjon eka ja vika oikaisu. alkaa nimittäin aika äkkiä menehen hukkaan nuo akselin alkuperäis mitat. voipi olla että banjo myöskin venyy aika paljon näin raakassa oikaisussa. joten voipi tulla sit vetareiden kanssa ongelmia.. mutta jos tuon nyt sais vielä ilman ongelmia kasaan niin pitää sit vahvistella. ja siinä vahvistus hitsausessakin pitää muistaa hitsailla tasaisesti sieltä täältä että suoruus edes jotenkuten säilyis. nyybi. arto |