![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ainut, mikä tulis mieleen, niin rangen tukivarsien massat? Riittääkö takana?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
autohan on pätkä patrol etu:980kg taka:1290kg
ja range rover (-87) etu:1200kg ja taka:1505kg niin eikö asian pitäis olla päivän selvä??? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ja se viel ihmetyttää että pitääkö olla katon taka osa paikoillaan muutos.kats..
ja jos sitä ei ole paikoillaan niin auton kokonais korkeus putoaa sallittuun mittaan...1.5cm liian korkea auto mitattuna irroitettavasta katosta. niin eikö mitta pitäis ottaa korin kiinteästä osasta???? onhan katolla irrotettavia työvalojakin, periaattessa mitan vois ottaa niistäkin kuin irrotettavasta katosta..!? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tiputa rengaspaineet jos on noin vähästä kiinni ajat 0.3 bar niin tippuu ton 1,5 cm varmasti taitanut olla huono päivä katsmiehellä joskus itsekkin niitten kanssa väitellyt selvistä asioista jos paperit ja asiat selvillä älä luovuta
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
no huomenna näkee mitä ne on asiasta mieltä...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pidä vaan pääsi kun kerran olet asiassa dokumenttien valossa oikeassa. Katsastus aseman päällikölle on varmaan turhaa valittaa, mutta jos siltä tuntuu, niin kannattaa soittaa ihan AKE:een ja reklamoida asiasta.
Ajoneuvohallintokeskus on viranomainen ja sen on annettava sinulle se viimeinen vastaus asiaan. Ja tarvittaessa se väärin(?) toiminut katsastaja ainaskin "harjataan"..
__________________
KYM |
#7
|
|||
|
|||
![]()
joo ei sinne tarkotus tappelee mennä..
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rangessa on kuitenkin amuliinista kyhätty kone, ja patrollissa valurautainen, hyvänä suorituksena pidän japsi-insseiltä sitä että saavat etuakselilta yli kakssataa kiloa pois rangeen verrattuna. Mutta hyvä että on leimattu. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
saihan siel vähän neuvotella..ottees luki nuo painot?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
...valmistajan ilmoittamat suurimmat sallitut akselimassat löytyy kirkkaasta pellinpalasesta konehuoneesta, tuo antaa valinnan varaa jos otteeseen merkittyjen massojen mukaan onnistuu/onnistu.. oon kyl ymmärtäny et muutoksia tehdes mentäs ain tehtaan mukaan, mutmut.....
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#12
|
|||
|
|||
![]()
nii no joo...
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Juuri kirjasin ylös omiin arkistoihini noiden omien Patrollien akselipainoja ja laitan ne samalla tännekkin muistiin ja yleiseksi valistukseksi
![]() Pätkä Patrol -82, otteessa etu:980kg taka:1290kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1000kg taka:1450kg Pitkä Patrol -88, otteessa etu:1170kg taka:1430kg. Konehuoneen peltilätkässä etu:1300kg taka:1550kg Noi etuakselithan on ihan samanlaiset, joten vähän ihmetyttää toi 300kg:n eroavaisuus. Voisiko selittyä pidemmän järeämmillä jousilla ja pidemmän korin suuremmalla painolla. Tarkoitus on tuohon pätkään laittaa vinssi ja aurausvarusteet, joten sen takia noi painot kiinnostaa. Viimeksi muokannut Kartse1 : 02.11.2009 22:55 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mielenkiintoinen sivu | ari | Chit-Chat | 3 | 14.08.2009 11:42 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Mielenkiintoinen retkipäiväkirja | AJK | Chit-Chat | 4 | 15.03.2007 12:53 |
kysymys patrollista | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 18:15 |
Mielenkiintoinen dokkari | Tomppa82 | Chit-Chat | 0 | 11.03.2006 21:10 |