Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.10.2009, 17:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fomoko Näytä viesti
Mikä tässä eroaa esim jeepin cherokeehen(80/90 lukujen vaihteessa) niin hirveästi kun niitä on kuitenkin rakenneltu paljon?.
Kaikki on erilaista verrattuna vaikka Cherokeen tai Grand Cherokeen etuperään.. Explorerissa on käytetty ensinnäkin aika monissa versioissa heikompaa etumurikkaa. Sen lisäksi siinähän EI ole jäykkää akselia, vaan se Fordin ihmeellinen viritys. Se on hieman vittumainen korotettava ja lisäksi ei järin kestävä. Osatkaan ei ole halvimmasta päästä. En suosittelisi ihan ekana tuon kanssa lähteä leikkimään..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miten Jeep Wrangler TJ maastokelpoisemmaksi? :) derekki Tekniikka & Jutustelu 16 22.04.2007 17:57
O:fordin mittari mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.01.2007 11:28
M: Fordin C4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.08.2006 15:41
Fordin öljyt Tekniikka & Jutustelu 7 18.08.2006 23:10
L: Fordin V-4 -moottori MK O/M/V Muut 0 20.09.2004 10:38


Sivu luotu: 21:11 (GMT +2).