![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuossa on 163 heppasen D4D:n EGR tukkimisohjeet: http://www.kdjoteros.com/Brico.EGR.php babelfishillä saa suht tolkun oloista englantia aikaan jollei paikallinen murre taivu
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hei anteeksi offtopiccini mutta miksi se egr pitää tukkia? Onko siitä ollut jotakin haittaa, muutakuin mahdollinen karstan kertyminen imusarjaan?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko siinä rullan keskellä pulttia tms.. LJ.n ohj. tehostajan kiristys rullassa ainakin pitää muistaakseni löysätä pultti ennenkuin liikkuu mihinkään kiristys pultista. En tiedä onko tuossa sun koneessa systeemi sinne päinkään kuin läjässä, mut tuli vaan tuollainen mieleen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noin mittavia purkutöitä en tehnyt. Sain laipan pultit auki kääntämällä coolerin jalkaa vähän sivuun, tosin sorminäppäryyttä ja pari kirosanaa tarvittiin. tiivisteen sai sujautettua välistä pois ja peltilätkän tilalle. Jaa miksikö? EGR:n tärkein tehtävä kun on imusarjan umpeenmuuraaminen, tehon alentaminen ja moottorin eliniän lyhentäminen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Discovery S1 moniurahihnan vaihto. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.07.2009 15:22 |
Pakokaasun lämpötilamittarista | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 11.12.2007 00:54 | |
Pakokaasun lämpömittari? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 18:02 |
Pakokaasun takaisin kierrätys. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.03.2006 17:45 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |