Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2009, 19:32
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuossa on 163 heppasen D4D:n EGR tukkimisohjeet:
http://www.kdjoteros.com/Brico.EGR.php

babelfishillä saa suht tolkun oloista englantia aikaan jollei paikallinen murre taivu

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.10.2009, 20:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hei anteeksi offtopiccini mutta miksi se egr pitää tukkia? Onko siitä ollut jotakin haittaa, muutakuin mahdollinen karstan kertyminen imusarjaan?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.10.2009, 20:20
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Onko siinä rullan keskellä pulttia tms.. LJ.n ohj. tehostajan kiristys rullassa ainakin pitää muistaakseni löysätä pultti ennenkuin liikkuu mihinkään kiristys pultista. En tiedä onko tuossa sun koneessa systeemi sinne päinkään kuin läjässä, mut tuli vaan tuollainen mieleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.10.2009, 20:51
RoJu:n Avatar
RoJu RoJu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.07
Sijainti: Puskankylä
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Onko siinä rullan keskellä pulttia tms.. LJ.n ohj. tehostajan kiristys rullassa ainakin pitää muistaakseni löysätä pultti ennenkuin liikkuu mihinkään kiristys pultista. En tiedä onko tuossa sun koneessa systeemi sinne päinkään kuin läjässä, mut tuli vaan tuollainen mieleen.
On siinä pultti keskellä, mutta muuten en löydä yhtäläisyyksiä LJ:n / RJ:n kiristyssysteemiin. Varmaankin pultti pitää ensin löysätä ja sitten liikuttaa rullaa jotenkin, mutta miten?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.10.2009, 20:47
RoJu:n Avatar
RoJu RoJu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.07
Sijainti: Puskankylä
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Hei anteeksi offtopiccini mutta miksi se egr pitää tukkia? Onko siitä ollut jotakin haittaa, muutakuin mahdollinen karstan kertyminen imusarjaan?
Kiitos hyvistä ohjeista. Itse asiassa olen jo tehnyt laipan juuri tuohon kuvasarjan osoittamaan paikkaan. Ja onhan mulla tuo venttiilikin näköjään, mutta etsin sitä eri paikasta. Porasin laippaan 3 mm reijän, kun kuulemma muuten joku häiriövalo voisi vilkkua. Olisi tainnut pärjätä ilman sitä reikääkin.

Noin mittavia purkutöitä en tehnyt. Sain laipan pultit auki kääntämällä coolerin jalkaa vähän sivuun, tosin sorminäppäryyttä ja pari kirosanaa tarvittiin. tiivisteen sai sujautettua välistä pois ja peltilätkän tilalle.

Jaa miksikö? EGR:n tärkein tehtävä kun on imusarjan umpeenmuuraaminen, tehon alentaminen ja moottorin eliniän lyhentäminen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery S1 moniurahihnan vaihto. Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 31.07.2009 15:22
Pakokaasun lämpötilamittarista Tekniikka & Jutustelu 43 11.12.2007 00:54
Pakokaasun lämpömittari? Repro Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 18:02
Pakokaasun takaisin kierrätys. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 11 27.03.2006 17:45
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).