Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2009, 21:36
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viku Näytä viesti
mites ton pakopaineen saa parhaiten otettua?
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille.
Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin.

http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 15.10.2009 21:39
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2009, 21:49
Viku Viku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Nakkila
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille.
Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin.

http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12
Tänks..

katotaa mitä saadaa aikaseks.

mitä tommoses pitäis noin olla pakolämpötilat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:39 (GMT +2).