Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2009, 20:21
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Öljyruutat löytyy(paitsi jos se alakerta on ikivanha L),männät kestää jos vain pakopaineet ja lämmöt pysyy kurissa.Ahdetun koneen pumpun kansi on käyttökelpoinen mukavuustekijä,ei savua sellutehtaan lailla ennen ahtopaineita.Kannestakin ammattilainen saanee joitain lisäpolleja irti.

Ja vanha kytkin antautuu varmasti,uusi vakiokin ehkä,jos voimaa otetaan kunnolla ulos.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2009, 21:16
Viku Viku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Nakkila
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Öljyruutat löytyy(paitsi jos se alakerta on ikivanha L),männät kestää jos vain pakopaineet ja lämmöt pysyy kurissa.Ahdetun koneen pumpun kansi on käyttökelpoinen mukavuustekijä,ei savua sellutehtaan lailla ennen ahtopaineita.Kannestakin ammattilainen saanee joitain lisäpolleja irti.

Ja vanha kytkin antautuu varmasti,uusi vakiokin ehkä,jos voimaa otetaan kunnolla ulos.
alakerta on -89 2l2 koneen alkuperänen. en purkanu viel alakertaa, luulin et öljyruutat on vain turbollisissa.

just pistin tilaukseen vakio kytkimen.. tarvii varmaan katsoa joku parempi suoraan..

tehoa ei nyt haeta mitään 200hv. kilon ahtoja oon ajatellu, tehoa tulee sit mitä tulee.. lähinnä tarkoituksena tehdä kestävä kone millä saa kiihdytettyä sataseen alta malboron.

tarvii tota pumppua nyt kysellä jos jossain olis turbon koko pumppu edukkaasti.

aika rivot on noi alkuperäiset kanavat kyllä, mahtaako silti näissä tehoissa olla sit vastaavaa vaikutusta..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.10.2009, 21:25
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Pienet pakokanavat/venttiilit = parempi vääntö + enemmän pakolämpöä
Ja ei se vakiokytkin mitään kestä, ei edes Toyotalta ostettuna, kattele vaan parempi jostain suoraan.

Kun pidät pakopaineet ja pakolämmöt kurissa niin ei oo mitää ongelmia koneen kestävyyden kanssa, ahtopaineet on ihan sivuseikka noiden jälkeen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.10.2009, 21:29
Viku Viku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Nakkila
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Pienet pakokanavat/venttiilit = parempi vääntö + enemmän pakolämpöä
Ja ei se vakiokytkin mitään kestä, ei edes Toyotalta ostettuna, kattele vaan parempi jostain suoraan.

Kun pidät pakopaineet ja pakolämmöt kurissa niin ei oo mitää ongelmia koneen kestävyyden kanssa, ahtopaineet on ihan sivuseikka noiden jälkeen.
mites ton pakopaineen saa parhaiten otettua?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.10.2009, 21:36
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viku Näytä viesti
mites ton pakopaineen saa parhaiten otettua?
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille.
Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin.

http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 15.10.2009 21:39
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.10.2009, 21:49
Viku Viku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Nakkila
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille.
Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin.

http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12
Tänks..

katotaa mitä saadaa aikaseks.

mitä tommoses pitäis noin olla pakolämpötilat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).