![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Öljyruutat löytyy(paitsi jos se alakerta on ikivanha L),männät kestää jos vain pakopaineet ja lämmöt pysyy kurissa.Ahdetun koneen pumpun kansi on käyttökelpoinen mukavuustekijä,ei savua sellutehtaan lailla ennen ahtopaineita.Kannestakin ammattilainen saanee joitain lisäpolleja irti. Ja vanha kytkin antautuu varmasti,uusi vakiokin ehkä,jos voimaa otetaan kunnolla ulos.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
just pistin tilaukseen vakio kytkimen.. tarvii varmaan katsoa joku parempi suoraan.. tehoa ei nyt haeta mitään 200hv. kilon ahtoja oon ajatellu, tehoa tulee sit mitä tulee.. lähinnä tarkoituksena tehdä kestävä kone millä saa kiihdytettyä sataseen alta malboron. tarvii tota pumppua nyt kysellä jos jossain olis turbon koko pumppu edukkaasti. aika rivot on noi alkuperäiset kanavat kyllä, mahtaako silti näissä tehoissa olla sit vastaavaa vaikutusta.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pienet pakokanavat/venttiilit = parempi vääntö + enemmän pakolämpöä
Ja ei se vakiokytkin mitään kestä, ei edes Toyotalta ostettuna, kattele vaan parempi jostain suoraan. Kun pidät pakopaineet ja pakolämmöt kurissa niin ei oo mitää ongelmia koneen kestävyyden kanssa, ahtopaineet on ihan sivuseikka noiden jälkeen. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille. Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin. http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12 Viimeksi muokannut Repro : 15.10.2009 21:39 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
katotaa mitä saadaa aikaseks. mitä tommoses pitäis noin olla pakolämpötilat. |