![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kytkimeksi kannattaa samantien ostaa vakka lipposen extreme kytkin, tai joku muu race malli..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Öljyruutat löytyy(paitsi jos se alakerta on ikivanha L),männät kestää jos vain pakopaineet ja lämmöt pysyy kurissa.Ahdetun koneen pumpun kansi on käyttökelpoinen mukavuustekijä,ei savua sellutehtaan lailla ennen ahtopaineita.Kannestakin ammattilainen saanee joitain lisäpolleja irti.
Ja vanha kytkin antautuu varmasti,uusi vakiokin ehkä,jos voimaa otetaan kunnolla ulos. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
just pistin tilaukseen vakio kytkimen.. tarvii varmaan katsoa joku parempi suoraan.. tehoa ei nyt haeta mitään 200hv. kilon ahtoja oon ajatellu, tehoa tulee sit mitä tulee.. lähinnä tarkoituksena tehdä kestävä kone millä saa kiihdytettyä sataseen alta malboron. tarvii tota pumppua nyt kysellä jos jossain olis turbon koko pumppu edukkaasti. aika rivot on noi alkuperäiset kanavat kyllä, mahtaako silti näissä tehoissa olla sit vastaavaa vaikutusta.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pienet pakokanavat/venttiilit = parempi vääntö + enemmän pakolämpöä
Ja ei se vakiokytkin mitään kestä, ei edes Toyotalta ostettuna, kattele vaan parempi jostain suoraan. Kun pidät pakopaineet ja pakolämmöt kurissa niin ei oo mitää ongelmia koneen kestävyyden kanssa, ahtopaineet on ihan sivuseikka noiden jälkeen. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kollektoriin vaan hitsaat nipan, josta putkilähtö mekaaniselle vaimennetulle mittarille.
Vaikka rasvariputkea 1-1,5 metrin verran jota kieputtaa putken ympäri niin mahtuu pieneen tilaan, siitä voi sit jatkaa normaalilla pneumatiikka letkulla mittarille. Pakolämpömittarin anturi samoiten sinne kollektoriin, ellei pistä jokaiselle sylinterille omaa mittaria jolloin anturit tulee primääriputkiin. http://forums.offipalsta.com/showthr...+kuvia&page=12 Viimeksi muokannut Repro : 15.10.2009 21:39 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
katotaa mitä saadaa aikaseks. mitä tommoses pitäis noin olla pakolämpötilat. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
HD KYTKINPAKETTI TOYOTA 2,4 D 245 € DCBHD KYTKINPAKETTI TOYOTA 2,4 D 399 € Onko tietoo mikä ero ? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Tarkkana..
Iha viimesis 110 koppasis tais olla joku HD kykä vakiona,sen halkasija oli240 mm.Muissa 2l ja 2l2 koneissa se oli 220mm.Turbolla ja ilman.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
extreme hd tilattu..
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Projekti valmis tältä osin.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
siisti toteutus !
![]() putsari sais olla jossain viileemmäspaikassa kun ei oo cooleriikaan joku lämpöpelti edes alle ? |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Cooleri kannattaa ehdottomasti laittaa!! Jo metsäajossa eron huomaa päädyistä kädellä kokeilemalla.
|