Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 06.10.2009, 21:50
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

bgnonobjjnop


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HD74 Näytä viesti
no siis se on 4veto eli K1500...
suurin kok.massa 2850kg
taka-akselissa lukko
etu-akselin veto kytkettävissä irti.


mietein vaan kun otteessa lukee N1.!!!!!!!

eiks sitä geetä muka merkata otteeseen?

tarttis vaan tietää ko meininki korottaa 3", eihän N1 autoa saa korottaa koria rungosta lainka vissiin...
kysäses konttuurilt,nois oli jotai poikkeuksii.Esim kaikki hiluksit on n1 paketti autoi mut niit koskee samat säännöt ku n1g.Tai oikeestaa kysy AKE sta ni löytyy oikeeta tietoo.Jaa ni viel et olikohan vero käytäntö sama n1 ja n1g?

Viimeksi muokannut RIPAX : 06.10.2009 21:53 Perustelu: vero?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/V : Chevy van 4x4 SukiSuki O/M/V Ajoneuvot 0 09.04.2008 21:40
Pakettiauto N 3+3 -> N1G 3+3 maastopakettiautoksi? JES Tekniikka & Jutustelu 7 09.03.2007 13:26
Pönttö-UAZ maastopakettiautoksi jkholma Tekniikka & Jutustelu 8 02.12.2006 15:43
m: chevy pik up -79 taksi24h O/M/V Muut 0 19.06.2005 12:26
M chevy TBI 350 vm 87 JanneBlomgren O/M/V Muut 0 14.03.2004 20:37


Sivu luotu: 09:42 (GMT +2).